מנכ"ל אלוט הפורש קיבל 1.7 מיליון שקל בשנת 2013

שכר הבסיס של המנכ"ל החדש, אנדרי אלפנט, יהיה דומה, ויעמוד על 71 אלף שקל בחודש

רמי הדר / צילום: תמר מצפי
רמי הדר / צילום: תמר מצפי

חברת ציוד התקשורת אלוט מבקשת לאשר למנכ"ל החדש, אנדרי אלפנט, שכר חודשי בגובה 71 אלף שקל, זכאות לבונוס שנתי והקצאה של אופציות ומניות חסומות. כך עולה מזימון לאסיפת בעלי המניות שפרסמה החברה.

אלפנט, שהיה קודם לכן סמנכ"ל שיווק ומוצרים בחברה, נכנס לתפקיד המנכ"ל במהלך הרבעון השני של 2014, לאחר פרישת המנכ"ל הקודם, רמי הדר. לפי נתונים שמצרפת אלוט לזימון לאסיפה, שכר הבסיס השנתי של הדר ב-2013 הסתכם בכ-223 אלף דולר, כך שבשער הדולר הנוכחי שכרו השנתי של אלפנט יהיה דומה.

הדר קיבל גם בונוס בגובה 111 אלף דולר ותגמולים נוספים, ובסך הכול הגיע שכרו ב-2013 ל-476 אלף דולר, סכום נמוך יותר משני בכירים אחרים בחברה: הנשיא וסמנכ"ל המכירות בארה"ב, וין קוסטלו, שקיבל כ-628 אלף דולר, ומנהל הלקוחות הראשי, גארי דרוטין, שקיבל 494 אלף דולר.

בעלי המניות שיתכנסו ב-20 באוקטובר יתבקשו לאשר בנוסף לשכרו של אלפנט גם הקצאה של אופציות עבורו לרכישת 120 אלף מניות, לפי מחיר המניה ב-30 ביוני. המחיר באותו תאריך עמד על כ-13 דולר לעומת כ-11.3 דולר כיום, כך שהאופציות, שיבשילו לאורך זמן, נמצאות בשלב זה "מחוץ לכסף". בנוסף, צפוי אלפנט לקבל 120 אלף מניות חסומות.

סעיף נוסף שיעלה להצבעה באסיפת בעלי המניות הוא מינויו של דירקטור חדש, רוני קנת, לשעבר מנכ"ל החברה הציבורית וולטייר (שנמכרה למלאנוקס ב-2010) ומנכ"ל החברה הפרטית פונטיס. קנת ימונה לדירקטור לתקופה של שלוש שנים. נזכיר שלפני כחודשיים פרש מדירקטוריון אלוט דב בהרב, לשעבר מנכ"ל אמדוקס ויו"ר התעשייה האווירית, וזאת בעקבות מינויו ליו"ר חברת גילת לוויינים. באסיפה תעמוד להצבעה גם בחירתו מחדש של הדירקטור יצחק דנציגר לתקופה נוספת של שלוש שנים.

אלוט, ספקית פתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב, ושווי השוק שלה הוא 374 מיליון דולר. ברבעון השני של השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-28.2 מיליון דולר, והיא רשמה רווח נקי Non-GAAP בסך 1.9 מיליון דולר.