חברת IronSource הישראלית גייסה 85 מיליון דולר

לדברי המנכ"ל תומר בן זאב, "ההשקעה הזו של משקיעים סינים בכירים היא הוכחה לערך שהחברה כבר נותנת לשותפיה בסין, ויותר מכך, זו הוכחה ליכולתנו לסייע לשחקנים בכירים בשוק האינטרנט הסיני להצליח בשוק הבינלאומי"

סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock
סטארט אפ הון סיכון הייטק מנורה חממה / צלם: thinkstock

חברת IronSource הישראלית גייסה 85 מיליון דולר ממשקיעים בארה"ב, אירופה, וסין, לאחר שבאוגוסט האחרון דיווחה על מגעים לגיוס בהיקף 80-100 מיליון דולר, לפי שווי של כ-800 מיליון דולר.

כך, הנפקה עתידית של איירון סורס, המתוכננת לצאת לפועל בשנה הבאה, צפויה להעניק לחברה שווי גבוה יותר, ככל הנראה כזה שיעבור את רף מיליארד הדולרים.

לדברי המנכ"ל תומר בן זאב, "ההשקעה הזו של משקיעים סינים בכירים היא הוכחה לערך שהחברה כבר נותנת לשותפיה בסין, ויותר מכך, זו הוכחה ליכולתנו לסייע לשחקנים בכירים בשוק האינטרנט הסיני להצליח בשוק הבינלאומי. סין היא אחד משוקי האינטרנט המלהיבים ביותר כיום, ואנחנו מצפים לחזק את נוכחתנו שם ואת הקשרים בין תל אביב לבייג'ין".

איירון סורס הוקמה ב-2009 על-ידי המנכ"ל תומר בן זאב, תמיר כרמי ואייל מילרד. החברה החלה את דרכה כספקית תוכנה להפצה של תוכנות חינמיות, שהפכו לפופולריות מאוד בעידן האפליקציות. בהמשך הדרך הפכה איירון סורס לאחת השותפות הגדולות של גוגל, ובין השאר נעזרה בשירותיה גם חברת בבילון וזאת בכדי להפיץ את תוכנת התרגום שלה ותוכנות חינמיות אחרות בתחומי האבטחה, תשתיות המחשוב והמשחקים.