חברת Wix פותחת מרכזי פיתוח בבאר-שבע ובחיפה

מדובר בצעד אחד כחלק מכוונתה של Wix להתרחב בישראל, ובחברה מתכננים גם לפתוח מרכז פיתוח נוסף בחיפה ומגייסים גם עובדים לשלוחה הצפונית המתוכננת

חברת Wix, המפתחת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט בקלות, הודיעה היום (ג') על פתיחת מרכז פיתוח חדש בפארק ההיי-טק בבאר שבע. החברה כבר החלה בגיוס מספר מפתחים ובכוונתה לגייס ולהכשיר עשרות מפתחים למרכז המו"פ החדש. מיקומם הסופי של המשרדים החדשים בפארק ההיי-טק עדיין לא נקבעו והחלטה בנושא אמורה להתקבל בזמן הקרוב.

בחברה הודיעו כי עובדי הפיתוח שיגויסו יחלו בעבודה מעשית מהיום הראשון, כחלק מהליך ההכשרה הייחודית של החברה. העובדים החדשים שיגויסו, כמו גם סטודנטים צעירים שאמורים להצטרף בהמשך, יצטרפו ל-800 עובדי Wix, שהחברה מעסיקה בתל אביב ושאר העולם. היקף עובדים זה הוא תולדה של העובדה שבארבע השנים האחרונות הכפילה החברה את מצבת המפתחים שלה מדי שנה. לצד פתיחת מרכז הפיתוח בבאר שבע, ל"גלובס" נודע כי מדובר בצעד אחד מתוך כוונתה של Wix להתרחב בישראל ובחברה מתכננים גם לפתוח מרכז פיתוח נוסף בחיפה ומגייסים במקביל גם עובדים לשלוחה הצפונית המתוכננת.

חברת Wix, המנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, שייסד את החברה לצד גיורא קפלן ונדב אברהמי, הונפקה בנובמבר אשתקד בוול סטריט ונסחרת כיום לפי שווי של 600 מיליון דולר - בדומה לשווי שלה ביום ההנפקה.

"כחברת היי-טק ישראלית חשוב לנו מאוד להמשיך, לצמוח ולהרחיב את מרכזי הפיתוח בישראל", מציין יניב אבן חיים, סמנכ"ל הפיתוח של חברת Wix. "פתיחת מרכז הפיתוח בבאר שבע תאפשר לנו להגיע לאוכלוסייה גדולה הנמצאת בדרום הארץ ולהציע להם תעסוקה מאתגרת, צעירה ודינאמית בחזית הטכנולוגיה העולמית. כיום אנשי מקצוע רבים בתחום התוכנה ובוגרי אוניברסיטה לא נשארים בדרום בשל מחסור בהיצע משרות מאתגרות. אנחנו משוכנעים שניתן לשנות את המציאות הזאת ולייצר מומחיות והובלה בתחום זה גם מחוץ למרכז".

ב-Wix אישרו כי החלו לגייס עובדים גם למרכז פיתוח נוסף בחיפה.