תחרות לכרומבוק: לפטופ HP עם ווינדוס ב-200 דולר

HP מציעה שני דגמים תחת המותג Stream - הראשון מגיע עם מסך מגע 13.3 אינץ' (HD), מעבד סלרון של אינטל, 2 ג'יגה זיכרון וזיכרון בנפח 32 ג'יגה וזמן סוללה של 8.5 שעות ■ הדגם השני מגיע עם מסך HD בגודל 11.6 אינץ'

קטגוריית הלפטופים עוברת שינויים רבים בשנה האחרונה, כאשר אחד החשובים הם מוצרים במחירים זולים מאוד הנמכרים באזור ה-200 דולר. חברת גוגל היא המובילה של תחום זה עם לפטופים מקטגוריית כרומבוק (מבוססי מערכת ההפעלה כרום OS) מצד יצרניות כמו: HP, סמסונג, אייסר וטושיבה. מי שנפגעה מהמהלך הזה היא מיקרוסופט, שמשיבה היום מלחמה עם לפטופים חדשים מתצורת HP הנמכרים באזור ה-200 דולר עם מערכת ההפעלה - ווינדוס 8.1.

HP מציעה שני דגמים תחת המותג Stream. הראשון מגיע עם מסך מגע 13.3 אינץ' (HD), מעבד סלרון של אינטל, 2 ג'יגה זיכרון וזיכרון בנפח 32 ג'יגה וזמן סוללה של 8.5 שעות. הדגם השני מגיע עם מסך HD בגודל 11.6 אינץ'. ב-HP לא סיפקו הרבה פרטים טכניים על הלפטופים החדשים.

שני הלפטופים מגיעים בצבעים כחול וסגול וכוללים מנוי לשנה לחבילת התוכנות המשרדיות של מיקרוסופט אופיס 365 (וורד, אקסל, פאוואר פוינט ואאוטלוק) הכוללת גם נפח אחסון של 1 טרה בענן בשירות OneDrive ו-25 דולר לרכישה אפליקציות ומשחקים בחנות האונליין - ווינדוס סטור.

שני הדגמים ימכרו החל מחודש נובמבר בארה"ב וקנדה ברשת חנויות מיקרוסופט סטור. המחיר לגרסת ה-11.6 אינץ' יעמוד על 200 דולר וגרסת ה-13.3 אינץ' ב-230 דולר.