גאדג'טים: טאבלט של אסוס - היברידי במחיר נוח

בטרנספורמר פד TF303 ניתן לחבר את המסך למקלדת ולהפוך אותו ללפטופ קטן מבוסס אנדרואיד ■ המחיר סביר בהתחשב במקלדת ובמודם הסלולרי. היינו מצפים למסך באיכות מעט גבוהה יותר, אבל החוויה נעימה

טרנספורמר פד של אסוס TF303 הוא טאבלט היברידי שבו ניתן לחבר את המסך למקלדת ולהפוך אותו ללפטופ קטן מבוסס אנדרואיד.

מסך: מסך Full HD בגודל 10.1 אינץ' המספק צבעים מעט דהויים. התמונה לא מספיק חדה, למרות טכנולוגיית Splendid של אסוס. המסך תומך בטכנולוגיית IPS לזוויות צפייה רחבות, אך ההשתקפות מפריעה לצפייה.

מקלדת: יש מקלדת חיצונית המשמשת גם ככיסוי למסך. מדובר במקלדת יחסית קטנה, שמזכירה את המקלדות מהנטבוקים שהיו לפני מספר שנים. המקלדת לא מרווחת, אבל עושה את העבודה כשרוצים להקליד מסמכים ארוכים. היא גם כוללת משטח מגע המשמש כעכבר וכניסת USB לחיבור אביזרים שונים, כמו כונן נייד. חבל שהיא לא כוללת סוללה נוספת לטאבלט. לעיתים לא ניתן לבצע החלפת שפה במקלדת, וצריך לאתחל את הטאבלט.

עיצוב ומידות: הטאבלט והמקלדת שוקלים יחד 1.1 ק"ג, והטאבלט לבדו שוקל 595 גרם. לא מאוד קל, אבל לא כבד במיוחד. העובי של הטאבלט עומד על 9.9 מ"מ וביחד עם המקלדת זה 19.8 מ"מ.

חומרה: יש מעבד של חברת אינטל, דבר לא נפוץ בטאבלטים בארץ. מדובר במעבד 64 ביט מסוג אטום (Z3475) מרובע ליבות במהירות 1.33 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. העבודה מהירה ונטולת בעיות. הרמקולים הקדמיים סבירים. יש גם מודם סלולרי דור 4.

מצלמה: יש מצלמה אחורית 5 מגה פיקסל. התמונות באיכות ירודה עם המון רעשים.

סוללה: הסוללה אוזלת מהר, לאחר כחמש שעות עבודה (בניגוד להבטחה שהיא תחזיק כ-10 שעות). אנרגיה רבה מתכלה במצב המתנה.

בשורה התחתונה: המחיר סביר בהתחשב במקלדת ובמודם הסלולרי. היינו מצפים למסך באיכות מעט גבוהה יותר, אבל החוויה נעימה.

מחיר: 1,950 שקל (2,100 שקל עם מקלדת).

ציון: 8.