בליץ דיווחים היום בבריינסוויי: המניה מזנקת 10%

(עדכון) - דיווחה היום כי חתמה עם חברה צרפתית על הסכם לשיווק מערכות ה-Deep TMS בצרפת, וכן על כיסוי ביטוחי של ה-TMS בחלק ממדינות ארה"ב

עוזי סופר / צילום: איל יצהר
עוזי סופר / צילום: איל יצהר

רצף הודעות היום (ב') בחברת בריינסוויי : לאחר שדיווחה הבוקר לבורסה כי חתמה עם חברה צרפתית על הסכם לשיווק מערכות ה-Deep TMS בצרפת, הודיעה בצהריים על הכללת הטיפול ב-Deep TMS בכיסוי ביטוחי בחלק ממדינות ארה"ב.

תחילה להודעה מצרפת: ככל שהחברה הצרפתית תצליח להביא להשכרה או מכירה של מערכות, ההתקשרות עם הלקוח תיעשה במישרין על-ידי החברה. על-פי ההסכם, תשלם החברה עמלה בשיעור קבוע מדמי השימוש שישלמו הלקוחות במקרה של השכרת מערכות או מתמורת המכירה במקרה של מכירת מערכות.

על-פי תנאי ההסכם, לחברה המשווקת לא הוענקה בלעדיות בצרפת, למעט ביחס ללקוחות שיוגדרו לצורך כך ויאושרו על-ידי החברה. לכל אחד מהצדדים עומדת זכות לביטול ההסכם על-ידי מתן 30 יום הודעה מראש.

ועתה לארה"ב. חברות הביטוח הרפואי של רשת Blue Cross Blue Shield (BCBS) במדינות פלורידה, מיזורי וקנזס, וחברת Tufts במסצ'וסטס עדכנו את מדיניות הכיסוי הביטוחי שלהן כך שיכללו טיפולים ב-TMS. נכון להיום, מכסות חברות ביטוח אלו כ-17 מיליון תושבים בארה"ב.