סלקום חתמה הסכמי תוכן טלוויזיוני עם שורת ספקים

זאת לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה ■ חתמה על הסכמי תוכן עם ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות וכן עם עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת

חברת סלקום חתמה על שורת הסכמי תוכן לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה. בין הגופים שעימם חתמה החברה נמנים ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות ועוד.

כמו כן חתמה החברה על הסכמי תוכן עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, וככל הנראה חתמה הסכמים לרכש סדרות חדשות שלא עלו עדיין בישראל.

גורמים בשוק התוכן ציינו כי ההסכמים שסלקום חותמת מייצרים מתח בשוק שבא לידי ביטוי בקרב ספקי התוכן בהעלאות מחירים.

נזכיר כי בנושא התוכן סלקום ניהלה כבר כמה וכמה מגעים לרכישת תוכן ייחודי, ולפני כחצי שנה אף עלה רעיון לרכוש את שידורי המונדיאל. נציגי החברה נראים מסתובבים בירידי תוכן חשובים, והחברה ניהלה מגעים גם לרכישת סדרת הטלוויזיה המצליחה "בית הקלפים" שמשודרת בהוט.

גורם בכיר בשוק אמר ל"גלובס" כי "אין ספק שהמשאים-ומתנים שסלקום מנהלת מייקרים את המחירים. כשיש לך 3 קונים על מכונית אחת, אתה לא מצפה שהמחיר יירד, נכון? בדיוק כך הוא הדבר בשוק התוכן הטלוויזיוני, ברור לנו שהמחירים יעלו, וזה דבר שנצטרך להתמודד איתו, כי כולנו זוכרים מה קרה עם מחירי התוכן כש-yes עלתה לאוויר, ואיך הדבר גרם לקריסתה של חברת הכבלים תבל".

מסלקום נמסר כי החברה לא מגיבה בנושא הטלוויזיה.