מישורים הישראלית נכנסת להשקעת נדל"ן נוספת בארה"ב

החברה והשותף מקומי רכשו מרכז מסחרי בעיר Huntsville, אלבמה, בעלות של 16 מיליון דולר

חברת מישורים , הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, מודיעה כי החברה הבת מישורים-ארה"ב רוכשת נכס מסחרי בעיר Huntsville, אלבמה בעלות של 16 מיליון דולר. מישורים תחזיק 60% מהנכס.

הנכס הינו בשטח של כ-168 אלף רגל רבוע (כ-15,600 מ"ר). נכון למועד הרכישה, הנכס בתפוסה של 37% ומייצר NOI שנתי בסך כ- 1.1 מיליון דולר ארה"ב מדיירים חזקים בחוזים ארוכי טווח.

"החברה ממשיכה במדיניות שמרנית של רכישת נכסים במחירים אטרקטיביים הכוללים מצד אחד סיכון נמוך ומצד שני אפשרות להצפת ערך משמעותית", מסר רמי שריקי, מנכ"ל מישורים. "בצד התפעולי בכוונתנו להגדיל במהירות את היקף השטחים המושכרים, כשהפוטנציאל המלא הינו כמעט פי 3 מהיקף השכירות הקיים, זאת לצד טיפול בצד הפיננסי הכולל מימון חיצוני או הכנסת משקיעים בשווי גבוה ממחיר הרכישה והחזרה של ההון העצמי בעסקה. אנו מאמינים כי גם ברכישה זו נוכל לבצע השבחה נדל"נית הכוללת תזרים גבוה יותר במטרה ליצור ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו".

המרכז המסחרי, אשר נקרא University Place Shopping Center, ממוקם בצומת כבישים ראשיים בעלי גישה נוחה אל המתחם בהם עוברים מידי יום כ-68 אלף רכבים. בטווח של 5 מייל מהנכס מתגוררים כ-109 אלף תושבים בעלי הכנסה שנתית ממוצעת של 66 אלף דולר. בקרבת המרכז המסחרי ישנו פארק הייטק יציב וצומח, השני בגודלו במדינה והרביעי בגודלו בעולם. הפארק כולל 285 חברות, רובן מתעשיות החלל והביטחון של ארה"ב, המעסיקות במתחם כ-25 אלף עובדים.

היקף מכירות החברות השוכרות הפעילות במתחם הינו גבוהות וחלקן משלמות שכירות על בסיס אחוז מההכנסות. עבור מישורים מגלמת העסקה הזדמנות לאור היקף השטחים הפנויים הניתנים להשכרה. החברה מנהלת מו"מ לקבלת מימון בהיקף של 12 מיליון דולר אשר יחזיר 75% מההשקעה בנכס.