רווחי נובה זינקו ב-46% ברבעון השלישי ל-3.3 מיליון דולר

המנכ"ל איתן אופנהיים: "אנו ממוצבים היטב ליהנות מגידול בסך ההזדמנויות הצפויות בשוק במהלך שנת 2015"

חברת נובה , המספקת פתרונות מדידה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הרוויחה 3.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה - זינוק של 46% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

בדוח הרבעוני מסרה נובה כי ההכנסות צמחו ב-6% לרמה של 25.8 מ' ד'. ההוצאות התפעוליות ברבעון השלישי עמדו על 11.5 מיליון דולר, עלייה של 5% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2013, אך ירידה של 4% בהשוואה לרבעון השני של 2014. שיעור הרווח הגולמי עמד על 54%, בהשוואה ל-51% ברבעון המקביל אשתקד.

"הצגנו תוצאות טובות עבור הרבעון השלישי, עם הכנסות בהתאם לתחזיותנו ורווח נקי הגבוה מציפיות השוק", מסר המנכ"ל איתן אופנהיים. "הרווחיות שלנו ברבעון זה מהווה עדות למימוש מוצלח של תוכניתנו לצמיחה, תוך שמירה על יעילות תפעולית וגמישות הנדרשות בתעשייה. המודל העסקי שלנו מאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בצורה נרחבת בתוכניות הפיתוח שלנו על מנת לשמור על מובילות טכנולוגית חדשנית וצמיחה מתמשכת.

"נובה ממשיכה לנווט היטב באתגרים קצרי הטווח של התעשייה תוך התמקדות ברווחיות ובמובילות טכנולוגית, במהלך הרבעון השלישי הצלחנו לגוון את בסיס לקוחותינו, נבחרנו כפתרון המועדף לתמיכה בטכנולוגיות ייצור של 10 ו-7 ננומטר ואף הגדלנו את היקף הכנסותנו מפתרונות תוכנה. המעבר הצפוי לשימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות במהלך השנה הקרובה, כמו גם הרחבת נוכחותנו אצל הלקוחות, מחזקות את ביטחוננו כי אנו ממוצבים היטב ליהנות מגידול בסך ההזדמנויות הצפויות בשוק במהלך שנת 2015".