MobiliBuy זכתה בתחרות הסטארט-אפים הצעירים ThePitch

החברה מאפשרת לקמעונאים לפתוח חנויות וירטואליות בכל מקום על-גבי מדיה מודפסת או דיגיטלית והצרכנים יכולים לבצע קנייה מהירה ופשוטה על-ידי צילום המוצר בעזרת הסמארטפון

MobiliBuy / צילום: שאולי לנדנר
MobiliBuy / צילום: שאולי לנדנר

חברת MobiliBuy היא הזוכה הגדולה של תחרות הסטארט-אפים הצעירים, ThePitch, שהתקיימה ביום חמישי האחרון במסגרת כנס הג'רני של ארנסט אנד יאנג בשיתוף "גלובס".

חברת MobiliBuy מאפשרת לקמעונאים לפתוח חנויות וירטואליות בכל מקום על-גבי מדיה מודפסת או דיגיטלית והצרכנים יכולים לבצע קנייה מהירה ופשוטה על-ידי צילום המוצר בעזרת הסמארטפון.

חברת MobiliBuy, שהיא חברת פורטפוליו של חממת Nielsen Innovate, איתה נפגשה לראשונה בכנס ג'רני בשנה שעברה, תזכה למסע רוד שואו בעמק הסיליקון במטרה לפגוש משקיעים, שותפים עסקיים ולקוחות פוטנציאליים. המסע מאורגן בשיתוף עם חממת UpWest Labs המסייעת לחברות ישראליות בעמק הסיליקון.

תחרות ThePitch מתקיימת זו השנה השלישית, בשותפות עם חברת IBM וקיינן ישראל, ולדברי נעם קנטי, שותף בכיר בארנסט אנד יאנג ומנהל התוכנית, לתחרות נרשמו כ-200 סטארט-אפים. עוד הוסיף כי התחומים העיקריים בהן התמקדו החברות היה מחשוב ענן, ביג דאטה, גיימינג, אפליקציות מובייל ועוד.

חברת MobiliBuy גברה בגמר על שש חברות נוספות, לאחר שאלה עברו את שלב חצי הגמר לאחר שהציגו בפני כמאה משקיעי הון סיכון. באירוע הגמר בחרו 800 משקיעים ויזמים באמצעות אפליקציה מיוחדת את הזוכה. בחירתם נעשתה בשקלול עם בחירת צוות השופטים. ארבעת שופטי הגמר היו תומר בר זאב, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת IronSource; ד"ר מיכל צור, נשיאה ומייסדת-שותפה של חברת Kaltura; טל ברנוח, יזם ומשקיע סדרתי; ופסקל קסלוט, מנהלת מרכז החדשנות האירופאי של IBM.