פרטנר משדרגת את שירותי הטלוויזיה שלה באפליקציה

תציע באפליקציה מבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה מהפופולריות בישראל, שידורי ספורט ישירים, צפייה ישירה בתוכניות פריים-טיים בערוצים 2 ו-10 במקביל לשידור הטלוויזיוני וכן בערוצים בערבית וברוסית

חברת פרטנר משיקה שירות טלוויזיה אפליקטיבי על גבי סמארטפונים וטאבלטים. מדובר בשדרוג של השירות הקודם של פרטנר, והוא מהווה ניסיון להגדיל הכנסות החברה משירותי ערך מוסף.

פרטנר תציע מבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה מהפופולריות בישראל, שידורי ספורט ישירים מליגת העל, ליגות בינלאומיות, משחקי כדורסל מליגת ה-NBA, טורנירים של משחקי טניס ועוד.

כמו כן, החברה תציע צפייה ישירה בתוכניות פריים-טיים בערוצים 2 ו-10 במקביל לשידור הטלוויזיוני וכן בערוצים בערבית וברוסית.

לתקופת ההשקה מעניקה החברה הטבה למצטרפים חבילת גלישה של 5 ג'יגה בתשלום של 19.90 שקל עבור השירות, כלומר לקוח שיצטרף לשירות יקבל גם את חבילת הגלישה המוגדלת.

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, מסר: "Orange 4GTV היא אפליקציה טלוויזיונית, המשלבת תשתית טכנולוגית מתקדמת עם תוכן עשיר ואיכותי על גבי טאבלטים וסמארטפונים בכל מקום ובכל זמן. אנו חוזרים לאחוז בעולמות התוכן, ושירות Orange 4GTV הוא שלב מתוך התהליך.

"במקביל וללא קשר, פרטנר שוקדת על כניסתה לעולם הטלוויזיה, ומקווה כי בתקופה הקרובה יינתן פתרון לסוגיות הרגולטוריות בנושא, אשר יאפשר לנו להעניק ללקוחות אלטרנטיבה הוליסטית בעולמות הטלוויזיה, גם במסך הביתי".