ועידת ישראל לעסקים 2014 תיערך ב-8-7 בדצמבר

בין הסוגיות שיועלו לדיון: לאן מועדות פניה של שנת 2015 מבחינה כלכלית; האם דירוג האשראי של ישראל יעלה או ירד השנה; מהן המגמות הצפויות לקראת שנת 2015; כיצד הן ישפיעו על אזרחי המדינה ועוד

לוגו ועידת ישראל לעסקים
לוגו ועידת ישראל לעסקים

ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל,
תיערך ב-8-7 בדצמבר ותיפתח במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין.

במסגרת מליאת הפתיחה, "2015 לאן?", בבוקר היום הראשון של הוועידה, יעסקו משתתפי הדיון במה שצפוי בשנה הקרובה. בין הסוגיות שיועלו לדיון: לאן מועדות פניה של שנת 2015 מבחינה כלכלית; האם דירוג האשראי של ישראל יעלה או ירד השנה; האם החברות בארגון ה- OECD תחזק את ישראל גם השנה ותפתח את הכלכלה הישראלית לשווקים חדשים; מהן המגמות הצפויות לקראת שנת 2015; כיצד הן ישפיעו על אזרחי המדינה ועוד.

ישתתפו בדיון: ד"ר ג'ייסון פורמן, יו"ר מועצת היועצים הכלכליים של הבית הלבן ויועצו הכלכלי הבכיר של הנשיא ברק אובמה; דיוויד רוטקופף, מנכ"ל ועורך-על, Foreign Policy magazine, אחד מהמגזינים הנחשבים בעולם בנושאי פוליטיקה ויחסים בינלאומיים. בעל טור ב-CNN וכותב ב- The New York Times וציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים.

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם. הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה - לחצו כאן או חייגו 5988*