תאגיד המדיה פרוזיבן יעניק חבילת פרסום לסטארט-אפים ישראליים

בחודש הבא תקיים תחרות בין יזמים ישראליים, כשהפרס יהיה חבילת פרסום בהיקף של 7 מיליון אירו בערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה הגרמנית

בגרמניה ממשיכים לחפש חדשנות דווקא בישראל: ענקית התקשורת ProSiebenSat.1 Group רוצה להתחבר לקהילת הסטארט-אפים הישראלית, ובחודש הבא תקיים תחרות בין יזמים מקומיים, כשהפרס יהיה חבילת פרסום בהיקף של 7 מיליון אירו בערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה הגרמנית.

החברה, שבעבר הייתה בשליטת איש העסקים הישראלי חיים סבן, מקדמת את תחרות הסטארט-אפים SevenVentures Pitch Day (7VPD) ומחפשת חברות שמפתחות מוצרים ושירותים למשתמשי קצה (B2C) בעולמות האינטרנט והמובייל ובתחומים כמו בידור, וידיאו, מוזיקה, משחקים, חינוך, דייטינג, תיירות, מזון, צעצועים ומוצרי בית-ספר, אופנה, בריאות ותשלומים.

מאחורי האירוע עומדת זרוע היזמות וההשקעות של פרוזיבן - SevenVentures.

מבין מגישי המועמדות ייבחרו 7 סטארט-אפים שיזכו להציג באירוע הגמר ב-17 בדצמבר בתל-אביב ולחשוף את הרעיון שלהם בפני צוות שופטים שיכלול בכירים בעולם ההשקעות הישראלי והבינלאומי וכן בכירים מפרוזיבן עצמה, בהם כריסטיאן ווגנר, ראש זרוע הדיגיטל של החברה-האם Pro.Seiben Sat Media Group; וד"ר הארי סבן כרישנן, סמנכ"ל התפעול של החברה-האם.

את המועמדות ניתן להגיש עד ל-22 בנובמבר דרך הלינק: http://bit.ly/1xcvDFq.

מדובר בפעם הראשונה שפרוזיבן תקיים את התחרות בישראל, לאחר שב-3 השנים האחרונות קיימה את אירועי 7VPD בלונדון, בריטניה.

המטרה של פרוזיבן היא להראות שהשוק האירופי רלבנטי ובעל פוטנציאלי צמיחה לסטארט-אפים לא פחות מהשוק האמריקאי, אליו בדרך-כלל מכוונים היזמים הישראלים.

המטרה של החברה היא לאפשר, באמצעות חבילות הפרסום, חשיפה לחברות הישראליות, כשהחברה טוענת כי אינה מעוניינת ברווחים, מניות או עמלות על קידום הסטארט-אפים הישראליים.

פרוזיבן מחזיקה ב-9 ערוצי טלוויזיה מסחריים ושולטת על 30% משוק הטלוויזיה הגרמני עם קהל יעד של כ-42 מיליון בתי-אב בגרמניה, באוסטריה ובשווייץ. בנוסף, החברה מנהלת פעילויות בתחומי הפרסום הדיגיטלי, המוזיקה והגיימינג.

יש לציין כי מדובר בתאגיד התקשורת הגרמני השני השנה שמחפש לייצר קשרים עם הסטארט-אפים. השנה קיים המו"ל הגרמני אקסל שפרינגר, שרכש במאי את אתר יד2 בכ-225 מיליון דולר, אירוע לסטארט-אפים ישראליים, כדי לבחור כמה מהם כדי שיצטרפו לאקסלרטור של החברה בברלין, Plug & Play.

בשנה שעברה נכנסה לישראל גם ענקית הטלקום הגרמנית דויטשה טלקום ופתחה פה סניף מקומי לאקסלרטור שלה hub:raum.