תיק הלקוחות של אחים נאוי כבר מעל למיליארד שקל

דורי נאוי, מנכ"ל החברה: "המכונה ממשיכה לעבוד, ורבעון אחרי רבעון אנחנו מציגים תוצאות חיוביות"

דורי ושאול נאוי / צילום: יונתן בלום
דורי ושאול נאוי / צילום: יונתן בלום

חברת המימון החוץ-בנקאי אחים נאוי , שבשליטת דורי ושאול נאוי, ממשיכה בשגרת עסקיה, והיום פרסמה דוח כספי חיובי נוסף, שב הציגה שיפור בהכנסות, שעלו ב-12% לכ-28 מיליון שקל וברווח הנקי שטיפס ב-15% ל-16.5 מיליון שקל.

בתשעת החודשים הראשונים של 2014 טיפסו הכנסותיה של נאוי ב-18% ל-84 מיליון שקל, והרווח הנקי הצטבר ל-49 מיליון שקל - עלייה של 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

בנאוי מציינים, כי הכנסות הרבעון השלישי דומות להכנסות ברבעונים קודמים השנה, למרות שתיק הלקוחות הממוצע של החברה עלה, וזאת משום ירידת התשואה על תיק הלקוחות, "עקב הצטרפות לקוחות בעלי איתנות פיננסית גבוהה יותר, בהתאם למדיניות החברה".

דורי נאוי, מנכ"ל החברה, אמר היום כי "המכונה ממשיכה לעבוד, ורבעון אחרי רבעון אנחנו מציגים תוצאות חיוביות. ברבעון הזה הצלחנו למרות מבצע "צוק איתן". השוק לא במיטבו, אבל גם בשוק כזה אנחנו יודעים איך לעבוד, וזה מצריך מאיתנו הרבה פעילות שיווק והגדלת האשראי שאנחנו מעניקים, על חשבון התשואה".

עיקר פעילותה של אחים נאוי הוא עיסוק בניכיון צ'קים (ממסרים דחויים) - עסקת המרה שבה מקבלים לקוחות החברה את ערכם הכספי של הצ'קים הדחויים שבידם, ואלה מוסבים לחברה תמורת עמלה הנקבעת באחוזים.

הנתונים הפיננסיים שמציגה אחים נאוי מעידים על עוצמה, עם תיק לקוחות שצמח בתקופת הרבעון ב-109 מיליון שקל, וכבר מגיע ל-1.1 מיליארד שקל, והונה העצמי עומד על 226 מיליון שקל. האשראי מבנקים עומד על 819 מיליון שקל.

דורי נאוי הוסיף, כי "בסך הכול אנחנו מגדילים את תיק האשראי בלקוחות חזקים יותר המצטרפים אלינו, על חשבון התשואה, משום שכדי שלקוחות חזקים יעבדו איתנו אנחנו חייבים להיצמד למחירי הבנקים". במבט קדימה אומר נאוי, כי "אנחנו רוצים להיכנס לתחומי פעילות חדשים בתחום האשראי והפיננסים, הנושקים לפעילויות שלנו".