אינטר תעשיות זכתה בחוזים בהיקף של כרבע מיליארד ש' מיולי

מדובר בחוזים בהיקף של כ-75 מיליון שקל לעבודות חשמל (שיבוצעו בשותפות עם חברה נוספת), וחוזים בהיקף של כ-25 מיליון שקל לעבודות אלקטרו-מכניות

שוק ההון / צלם: thinkstock
שוק ההון / צלם: thinkstock

יצרנית לוחות החשמל מנצרת עילית, אינטר תעשיות, דיווחה הבוקר למשקיעים כי החברה הבת אינטר אלקטריק זכתה בחוזים בהיקף של כ-100 מיליון שקל לביצוע עבודות אלקטרו-מכניות ועבודות חשמל בישראל.

מדובר בחוזים בהיקף של כ-75 מיליון שקל לעבודות חשמל (שיבוצעו בשותפות עם חברה נוספת), וחוזים בהיקף של כ-25 מיליון שקל לעבודות אלקטרו-מכניות. באינטר תעשיות, העוסקת בייצור לוחות חשמל, תכנון והקמת מערכות חשמל ומערכות פיקוד ובקרה, צופים כי העבודות יחלו ברבעון השני של 2015.

בעקבות הפרסום, מנייתה של אינטר תעשיות זינקה היום ונסגרה לבסוף בעלייה של כ-4%. שווי השוק של החברה הקטנה, המנוהלת בידי אריה קורוטקין (שגם מחזיק בכ-17% ממנה), עומד כיום על כ-82 מיליון שקל.

אחת הסיבות למומנטום החיובי שממנו נהנית החברה היא שורה של חוזים, שבהם זכתה כאמור בחודשים האחרונים, בהיקף מצטבר של כרבע מיליארד שקל (כולל החוזים שעליהם דיווחה הבוקר). בתחילת אוגוסט הודיעה אינטר תעשיות, כי החברה הבת זכתה בחוזה לביצוע עבודות אלקטרו-מכניות בישראל בהיקף משוער של כ-55 מיליון שקל. כשבועיים לאחר מכן הודיעה החברה על זכייה דומה בהיקף של כ-36 מיליון שקל. לשתי ההודעות הללו קדם דיווח מסוף יולי על חוזים בהיקף משוער של 50 מיליון שקל.

את המחצית הראשונה של 2014 סיימה אינטר תעשיות עם עלייה של 21% בהכנסות, שהסתכמו בכ-133 מיליון שקל, ורווח נקי לבעלי המניות של 3.8 מיליון שקל - גידול של 5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד.

לצד קרוטקין מחזיקים בחברה, בין היתר, גם קרן הגידור אלפא של גבי דישי ומיכאל וייס (15%) וקופות הגמל של הראל (9%).