buy2 יציע מוצרי טיפוח ותרופות במשלוח עד הבית

התרופות ללא מרשם המוצעות ב-buy2 נשענות על רשת בתי המרקחת שור טבנצ'יק

אביב רפואה / צילום: ליאת מנדל
אביב רפואה / צילום: ליאת מנדל

זירת מוצרי הפארם באינטרנט הישראלי ממשיכה להתחמם עם כניסתו באחרונה של שחקן חדש לתחום: אתר המסחר המקוון buy2. ל"גלובס" נודע, כי האתר השיק לאחרונה קטגוריה חדשה לקניות אונליין בשם buy2pharm, שבמסגרתה הוא מציע מוצרי טיפוח ואיפור, מוצרי ניקיון וטואלטיקה, וכן תרופות ללא מרשם (OTC).

האתר מאפשר להזמין את המוצרים באמצעות שליח עד הבית, בעלות של 14.90 שקל, ובאספקה מהירה. כך, תושבי אזור גוש דן שיזמינו מוצרים עד השעה שלוש בצהריים יוכלו לקבל את סל הקניות עוד באותו יום, כשלאחר שעה זו ותושבים מחלקים אחרים בארץ יקבלו את המוצרים עד 24 שעות (למעט אזורים מרוחקים).

לדברי אביב רפואה, מנכ"ל ובעלי חברת buy2 networks, "מדובר בצעד הבא במהפכת buy2, שמטרתו להציע לצרכנים מוצרים איכותיים וחדשניים במחירים הוגנים, תוך צמצום מספר הגורמים המתווכים בין המוצר למשתמש. אין סיבה שלקוח ייצא מהבית וישלם מחיר מופקע למוצר, כשהוא יכול להזמין אותו בבית, מתי שנוח לו, ולקבל אותו עד הבית ללא מאמץ ובמחיר מופחת".

מוצרי התרופות ללא מרשם המוצעים בקטגוריית הפארם באתר buy2 נשענים על רשת בתי המרקחת שור טבנצ'יק, שמנהלת רשת סניפים בתחום וכן מפעילה אתר מוכר בשם drugstore, כך שלמעשה שיתוף הפעולה עם buy2 יתחרה באתר שלה עצמה.

הכניסה של buy2 לענף הפארם מעמידה אותה בתחרות צפופה למדי בעולם האינטרנט, מלבד התחרות מול רשתות פארם פיזיות מובילות כמו סופר-פארם וניו-פארם או בתי המרקחת של קופות החולים. עם האתרים שמציעים כיום מוצרי פארם וקוסמטיקה ניתן למנות את bela, "הביתה" ו"סיטון" או אתר כמו medi link, שמוכר תרופות ותוספי תזונה. מעבר לכך, בשנים האחרונות גברה התופעה שבה ישראלים מעדיפים להזמין תוספי תזונה, ויטמנים או בישום מאתרים בחו"ל כמו iHerb או Strawberry.

יש לציין כי בשונה מהאתרים האחרים המתמקצעים בתחומים ספציפיים, אתר buy2 הולך והופך לאתר מסחר שמציע הכול מהכול בבחינת one stop shop. יתרה מזאת, הגולשים יכולים לבנות סל קניות משולב מקטגוריות שונות כמו פארם ומוצרי חשמל ולבצע עסקת תשלום אחת, כשהמשלוחים מתפצלים ונעשים על-פי הקטגוריות השונות.