הטיפ היומי: קרדיט סוויס הקפיץ מחיר יעד למניה הזו

קרדיט סוויס ממשיך להמליץ על מניית פאלו אלטו ב"תשואת יתר", ומחיר היעד עולה ל-135 דולר

פאלו אלטו / צילום: תמר מצפי
פאלו אלטו / צילום: תמר מצפי

חברת האבטחה פאלו אלטו נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 9.1 מיליארד דולר. החברה, שמספקת פתרונות תוכנה לאבטחת רשתות ולמניעת זליגת מידע, הוקמה על ידי ניר צוק.

אתמול פורסמו הדוחות הרבעוניים של פאלו אלטו לסיכום הרבעון הפיסקלי הראשון. החברה עקפה את תחזיות האנליסטים, כשדיווחה על הכנסות של כ-192 מיליון דולר ורווח נקי של 15 סנט למניה. זהו רבעון נוסף של תוצאות חזקות, ובכך פאלו אלטו מחזקת את התזה שלנו, אשר לפיה היא נמצאת במעמד שיאפשר לה להמשיך להגדיל את נתח השוק שלה, לאור היתרונות הייחודיים של פלטפורמת ה-Firewall שלה.

הכנסות החברה ממכירת מוצרים הגיעו לכ-102 מיליון דולר, עלייה של 34.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות החוזרות הסתכמו בכ-471 מיליון דולר. בסוף הרבעון היו לפאלו אלטו למעלה מ-21 אלף לקוחות, צמיחה של כ-45% בהשוואה לרבעון המקביל. לחברה יש יכולת לבצע מכירות נוספות לבסיס הלקוחות הקיים שלה, ולהציע להם גם שירותים נוספים. כמו כן, החברה מציינת שיש לה הצלחות בהשגת עסקאות גדולות יותר, והיא נתפסת כשחקנית מפתח בשוק האבטחה הארגוני.

אנו מעדכנים את התחזיות שלנו לשנת הכספים 2015, ומצפים להכנסות של כ-862 מיליון דולר ורווח נקי של 78 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת להכנסות של כ-829 מיליון דולר ורווח נקי של 76 סנט למניה.

אנחנו מאמינים, שהפלטפורמה הטכנולוגית הייחודית של פאלו אלטו והאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, כמו גם יכולות ההנהלה לבצע את החזון של החברה, ממצבים אותה במעמד שיאפשר לה להמשיך לגדול בשוק האבטחה, ולהשיג צמיחה מהירה ומתמשכת הן בהכנסות והן ברווחים. יתרה מכך, אנחנו מאמינים שהאימוץ הגובר של טכנולוגיות SDN (Software Defined Networking) עשוי להרחיב את שוק האבטחה.

אנו משאירים את המלצתנו למניית פאלו אלטו ללא שינוי, "תשואת יתר". אנו מעלים את מחיר היעד למניה מ-110 דולר ל-135 דולר, שמהווה פרמיה של 19.2% על מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם