תקלה באקסלנס: לקוחות קיבלו דוחות פנסיה לא שלהם

בעקבות תקלת מחשב, כ-1,400 לקוחות של חברת הגמל והפנסיה של אקסלנס קיבלו דוחות של לקוחות אחרים, ונחשפו לפרטים האישיים שלהם ■ אקסלנס: "הנושא טופל באופן מיידי ונשלח אליהם דוח מתוקן"

עוזי דנינו / צילום: דור מלכה
עוזי דנינו / צילום: דור מלכה

תקלה בחברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות אקסלנס: בימים האחרונים חלק מלקוחות החברה קיבלו דוחות רבעוניים של קופות גמל וקרנות השתלמות השייכים ללקוחות אחרים. כך נודע ל"גלובס".

בעקבות תקלת מחשב, כ-1,400 לקוחות של חברת הגמל והפנסיה של אקסלנס, אשר מקבלים את הדוחות הרבעוניים בדואר האלקטרוני, קיבלו דוחות של לקוחות אחרים, ונחשפו לפרטים האישיים שלהם (שם, כתובת, טלפון וכדומה). אקסלנס, שמנוהל ע"י עוזי דנינו, הינו בית ההשקעות השלישי בגודלו בישראל.

מאקסלנס נמסר בתגובה: "מתוך כ-100 אלף דוחות רבעוניים שנשלחו ללקוחות חברת הגמל, כ-1,400 דוחות שנשלחו במייל היו תקולים. הנושא טופל באופן מיידי ונשלח אליהם דוח מתוקן. אקסלנס מייחסת חשיבות רבה לטיפול בתקלה. פעלנו על מנת למנוע הישנותה בעתיד, ואנו מתנצלים בפני הלקוחות".

חברת הגמל והפנסיה של אקסלנס מנהלת כיום כ-20 מיליארד שקל בקופות גמל, קרנות השתלמות וקופות מרכזיות לפיצויים, והינה החמישית בגודלה בענף.