טוויטר: הנחות למוצרים שניתן לממש בכרטיס אשראי

משתמשי Twitter Offers יראו ציוץ עם הטבה ויוכלו ללחוץ על כפתור לקבלתה ואז במספר צעדים פשוטים יוכל לצרף את ההטבה לכרטיס האשראי ואז לממש אותה בעת תשלום עם הכרטיס בחנות

טוויטר /צילום מסך
טוויטר /צילום מסך

טוויטר ממשיכה לחפש אחר אפיקי הכנסה חדשים שיעזרו לציפור הכחולה להמשיך ולהמריא לשחקים. בתקופה האחרונה עושה החברה מסן פרנסיסקו מאמצים נכבדים כדי לאמץ לחיקה את המסחר המקוון ולאפשר למותגים מצד אחד ולמשתמשים מצד שני גישה מהירה יותר לעולם השופינג ישירות מהרשת החברתית שלה.

חודשיים וחצי אחרי שהודיעה על אפשרות לעסקים לשלב כפתור לקנייה ישירה מתוך ציוץ בטוויטר, היא עושה צעד נוסף לקדם את המכירות מתוך השירות שלה. אמש (ג') הודיעה החברה על השקת Twitter Offers, שתאפשר קבלת הטבות והנחות למשתמשים ישירות לתוך כרטיס האשראי שלהם.

למי שהשם מצלצל מוכר, זאת כיוון שפייסבוק השיקה לפני כמה שנים שירות דומה - בתקופה החמה של אתרי הקופונים - וניסתה אז לרכוב על הגל ולאפשר הורדת קופונים למשתמשיה. המהלך לא צלח במיוחד ונעלם במקביל לפופולריות של אתרי הקופונים.

עכשיו טוויטר מנסה את מזלה גם היא, אבל בדרך קצת שונה. במקום להדפיס קופונים או לשלב אותם בתוך אפליקציה סלולרית, ההטבות ישולבו ישירות בתוך כרטיס האשראי של המשתמש.

איך זה עובד? משתמש יראה ציוץ עם הטבה ויוכל ללחוץ על כפתור לקבלתה ואז במספר צעדים פשוטים יוכל לצרף את ההטבה לכרטיס האשראי או כרטיס חיוב (Debit Card) שלו ואז לממש אותה בעת תשלום עם הכרטיס בחנות. ההטבה, בדמות Cashback, תופיע בדפי חיוב האשראי של הלקוחות לאחר הרכישה. השירות, נכון לעכשיו, יהיה זמין רק בארה"ב.

בטוויטר מציינים כי השירות החדש יאפשר לעסקים לשלב את השירות בקלות ללא צורך בשינויים טכניים, בהדרכת צוות העובדים בחנות ובשימוש במערכת הסליקה והתשלומים הקיימת בחנות. באשר למשתמשי הקצה, בטוויטר מבהירים כי נתוני כרטיסי האשראי והחיוב יהיו מאובטחים ומוצפנים והמשתמשים יוכלו להסיר אותם מטוויטר בכל עת שיחפצו.

בטוויטר לא ציינו מי העסקים שיהיו הראשונים להתנסות בשירות החדש, רגע לפני עונת הקניות שבפתח, אך אמרו כי "אנחנו מנסים דרך חדשה שתעזור למפרסמים ליצור קשר עם הצרכנים שלהם בטוויטר ותהפוך אותם ללקוחות נאמנים בחנויות שלהם, באתרים שלהם ובאפליקציות שלהם".