בלומברג: מכירות האונליין ב"בלאק פריידי" זינקו ב-22%

על פי בלומברג, שיעור תעסוקה גבוה השנה וירידה של מחירי הבנזין הותירו בכיסי הצרכנים יותר כסף, ואלה נהרו לטאבלטים ולסמארטפונים על מנת לצוד מציאות ברשת האינטרנט

קניות, צרכנות / צלם: בלומברג
קניות, צרכנות / צלם: בלומברג

תחילת עונת קניות מוצלחת בארה"ב: סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה אמש (שבת) כי מכירות האונליין ב"יום שישי השחור" ("בלאק פריידי") רשמו עלייה של 22% לעומת שנת 2013, וזה עוד לפני ה"סייבר מאנדיי", יום הקניות באינטרנט שחל מחר.

על פי בלומברג, שיעור תעסוקה גבוה השנה וירידה של מחירי הבנזין הותירו בכיסי הצרכנים יותר כסף, ואלה נהרו לטאבלטים ולסמארטפונים על מנת לצוד מציאות ברשת האינטרנט.

המכירות ב-eBay רשמו זינוק של 27%, בעוד אמזון הגדילה את מכירותיה ב-24%. לשם המחשה, אמזון מכרה ב"בלאק פריידי" 5.5 מיליון מוצרים או 64 מוצרים בשניה.