מזור רובוטיקה מזנקת 6%; מכרה מערכות בסין ובטייוואן

החברה דיווחה על מכירת 2 מערכות רנסנס בסין ומערכת בטייוואן ■ המנכ"ל הדומי: הזמנה לרכישת מערכת שלישית בטייוואן משמעותית עבורנו

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה מרכזת היום (ג') עניין רב בבורסה לאחר שדיווחה על קבלת הזמנות לרכישת שתי מערכות רנסנס מחברת Cicel, המפיצה את מוצריה בסין. מערכות אלו הינן הראשונות הנמכרות בשוק הסיני מאז קיבלה מזור בספטמבר 2014 את אישור מנהל המזון והתרופות הסיני (CFDA) לשיווק מערכת הרנסנס בסין.

בנוסף, קיבלה מזור הזמנה לרכישת מערכת אחת מחברת Pinnaclemed, המפיצה את מוצריה בטייוואן. המערכת מיועדת להתקנה בבית חולים חדש בטייוואן בכפוף למספר תנאים בחוזה. זו המערכת השלישית הנרכשת על ידי Pinnaclemed ותותקן בשוק הטייוואני.

"כניסתנו למכירות בשוק הסיני מהווה הישג מהותי עבור מזור, אשר מרחיבה את נוכחותנו באזור המתאפיין בצמיחה המהירה ביותר במכירות רנסנס מחוץ לשוק האמריקאי. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם המפיץ שלנו בסין על מנת להעלות את המודעות לרנסנס ברחבי המדינה ולהדגים את יתרונות המערכת בקרב מוסדות רפואיים מובילים. הזמנה לרכישת מערכת שלישית בטייוואן משמעותית עבורנו, לאור העובדה ששתי המערכות המותקנות, נכון להיום, מתאפיינות בשיעורי שימוש מהגבוהים ביותר. הדבר משקף את רמת הביטחון של הרופאים המנתחים במערכת, רמת הביצועים של המערכת ויתרונותיה עבור המטופלים", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור.

הכרזה זו נעשתה בהתאם למדיניות פרסום ההודעות של מזור, אשר על פיה מדווחת החברה על כל מכירה של מערכת שהינה בעלת השפעה מהותית על עסקי החברה, דוגמת חדירה לשווקים חדשים, הסכמים עם מוסדות אקדמיים וחוזים בפריסה ארצית.