ים רובינשטיין עוזב את מגדל שוקי הון אחרי עשור

רובינשטיין, סמנכ"ל הברוקראז' ומנהל תחום הקרנות הזרות במגדל שוקי הון, שנחשב לאחד מהשכירים העשירים בענף בתי ההשקעות, צפוי לצאת לדרך עצמאית ■ בין השנים 2009-2010 רובינשטיין זכה לשכר של 12 מיליון שקל

אחרי עשור: ים רובינשטיין, סמנכ"ל הברוקראז' ומנהל תחום קרנות זרות במגדל שוקי הון, עוזב את בית ההשקעות. רובינשטיין, שנחשב לאחד מהשכירים העשירים בענף בתי ההשקעות, צפוי לצאת לדרך עצמאית.

רובינשטיין (38) הצטרף למגדל שוקי הון בשנת 2005 כדי לנהל את דסק המוצרים המובנים ואג"ח חו"ל. במהלך השנים הוא פיתח את הפעילות הבינלאומית של חבר הבורסה, וסייע בהפיכתה לפעילות משמעותית. קודם לכן הוא ניהל את דסק אג"ח חו"ל ומוצרים מובנים באי.בי.אי ועבד כסוחר ראשי בחדר עסקאות בבנק דיסקונט ובנק הפועלים.

כאמור, רובינשטיין הינו אחד מ"כוכבי הברוקראז'", אותם ברוקרים שגרפו מיליונים מעבודתם בדסק אג"ח חו"ל בבתי ההשקעות. שמו עלה לכותרות בשלהי 2010, לאחר שהתברר כי הוא נכלל ברשימת שיאני השכר של קבוצת מגדל. בין השנים 2009-2010 זכה רובינשטיין לשכר של 12 מיליון שקל, כאשר רוב הסכום נבע ממענקים בשל רווחי דסק אג"ח חו"ל שבניהולו.

רובינשטיין מסר כי "את רוב הקריירה שלי העברתי במגדל שוקי הון, המקום היה לביתי השני. גייסתי והכשרתי עובדים ומנהלים מוכשרים ביותר אשר היה לי לכבוד ולעונג לעבוד במחיצתם. עברנו יחדיו תקופות של גאות ושפל, שינויים רגולטורים ושינויי בעלות. כעת לאחר כעשר שנים אני יוצא לדרך חדשה, אני מבקש להודות לשותפיי לדרך ולמנהלי לאורך השנים. אני משוכנע שאני משאיר את כלל הפעילויות שהיו תחת אחריותי בידיים אמונות ומוכשרות. מאחל הצלחה רבה לממשיכי דרכי. אני מודה לענת פרומקיס, יוסי בן ברוך וישראל אליהו על האמון הרב ועל תהליך ההיפרדות המכובד והחברי".

ענת פרומקיס, מנכ"ל מגדל חבר הבורסה ציינה כי "ים ליווה בהצלחה רבה את החברה במשך כעשור. אישיותו ומקצועיותו היוו נדבך חשוב ומשמעותי בהתפתחות חבר הבורסה ובפעילות הברוקראז' בחו"ל בפרט. ים טיפח ובנה צוות מקצועי מאד אשר ימשיך להצעיד את החברה קדימה. אני בטוחה כי בזכות כישוריו הוא ימשיך להצליח בכל דרך בה יבחר ואני מאחלת לו הצלחה בהמשך".