לא ייאמן: כיצד גובה חברת נטוויז'ן פי 6 על אותו שירות

ג'ני גוטמן, עולה חדשה מאורוגואי, משלמת זה שנים ועד אתמול בערב 185.3 שקלים לנטוויז'ן בתור ספקית אינטרנט ■ אחרים משלמים 30 שקלים על אותו שירות

למרות הפרסומים הרבים בשנתיים האחרונות, מתברר שספקיות האינטרנט עדיין ממשיכות לנצל אזרחים תמימים (בעיקר מבוגרים או עולים חדשים..) ולגבות סכומי עתק על שירותים שניתנים לאחרים במחירים זולים הרבה יותר.

ג'ני גוטמן, עולה חדשה מאורוגואי, משלמת זה שנים ועד אתמול בערב 185.3 שקלים לנטוויז'ן בתור ספקית אינטרנט.

כאשר נודע לגברת גוטמן מחבר שהתשלום החודשי שלו לאותם השירותים עומד על 30 שקלים בלבד, היא פנתה טלפונית לשירות הלקוחות של נטוויז'ן ושאלה מדוע היא משלמת יותר מפי 6 על אותם השירותים.

"אמרו לי שלא הצטרפתי למבצע החדש שהתחיל לפני כמה שנים" מספרת גוטמן ומוסיפה "שאלתי את נציגת שירות הלקוחות מדוע לא הודיעו לי על המבצע, והתשובה הייתה שזו הייתה אחריות שלי לברר האם יש או אין מבצע".

"אחר כך הפנו אותי לבחורה חמודה בשם ג'ודית. שאלתי את ג'ודית אותה שאלה, והיא אמרה לי שאני לקוחה ותיקה וטובה שלהם זה 11 שנים, ושההתנהגות של נטוויז'ן לא נובעת מכוונות רעות. אם זה לא כוונות רעות, אמרתי לה, אז מכוונות טובות תחזירו לי את הכסף העודף שגביתם ממני זה שנים, אבל לכך כמובן נטוויז'ן המלאה כוונות לא רעות לא הסכימה. ג'ודית החסרת אונים הציעה לי כפיצוי שמהיום ואילך אשלם 25 שקלים ולא 30 כמו שחבר שלי משלם. הודיתי לה על הכוונות הטובות, והתנתקתי מנטוויז'ן בו במקום".