מניית ארית קפצה בעקבות חוזה בהיקף של 24 מיליון שקל

מניית ארית תעשיות נסחרה היום בעליות שערים נאות, שהגיעו במהלך המסחר ל-11%, לאחר שהחברה הודיעה על קבלת הזמנה בהיקף של 24 מיליון שקל לאספקת מרעומים. מהודעת החברה עולה, כי אספקת הציוד תתבצע באמצעות החברה הבת רשף טכנולוגיות, בשנים 2015-2016. עם הזמנה זו, צבר הזמנותיה של ארית מסתכם בכ-85 מיליון שקל.

החברה, שבשליטת היו"ר צבי לוי, פרסמה בשבועות האחרונים כמה עדכונים בנוגע לפעילותה. בשבוע שעבר עדכנה על קבלת הזמנה לאספקת מרעומים בהיקף של כ-9 מיליון שקל, ובסוף נובמבר הודיעה על קבלת הזמנה ממשרד הביטחון בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

זמן קצר טרם לכך עדכנה ארית כי עברה את שלב ניסוי הירי במסגרת מכרז בהודו למכירת 320 אלף מרעומים בקוטר 105 מ"מ, וכן דיווחה על קשיים בהתקדמות במכרז בהודו למרעומים בקוטר 155 מ"מ, בעקבות כישלון ירי שבוצע. בסך הכול מתמודדת ארית בסדרת מכרזים לאספקת מרעומים בהודו, בהיקף של כ-200 מיליון דולר.

בעניינו של היו"ר לוי, ארית מנסה להגיע להבנות מול בעלי המניות לגבי חידוש חוזהו והארכת תנאי כהונתו, תמורת 58 אלף שקל לחודש, צמוד למדד. בימים האחרונים בוטלה אסיפת בעלי מניות שתוכננה לדון בנושא ולקיים אסיפה במועד חדש, "לאור דין ודברים שהחברה מקיימת עם בעלי מניות".