עשרות אלפי מכשירי אייפון 6 ינחתו בישראל בקרוב

אפל תספק בקרוב לחברות הסלולר וליבואנים הרשמיים - סי דאטה ואיי דיגיטל - מלאי גדול שאמור להשביע את תאבון הצרכנים ולסיים את המחסור ■ כיום, לקוח שרוצה לרכוש אייפון נאלץ בחלק גדול מהחנויות להירשם ברשימות המתנה

השקת האייפונים 6 ו-6 פלוס, לוותה בישראל במחסור כמעט קבוע במכשירים בחנויות. הסיבה לכך הייתה ביקוש עצום למוצרי אפל שהיבואנים לא הצליחו למלא, בעיקר בגלל מלאי לא מספיק גדול. ל"גלובס" נודע, כי אפל תספק לחברות הסלולר וליבואנים הרשמיים - סי דאטה ואיי דיגיטל - מלאי של כמה עשרות אלפי יחידות של אייפונים, שאמורים להשביע את תאבון הצרכנים. מלאי האייפונים החדש אמור לנחות בישראל כבר החודש והשיא באמצע ינואר הקרוב.

הצרכנים הישראליים משתוקקים לאייפונים החדשים, אבל מלאי המכשירים בחנויות הצטמצם באופן משמעותי מאז ההשקה בסוף אוקטובר בארץ. באפל ישראל נאלצו להתמודד מול ביקוש גדול במיוחד, כאשר מצד שני אפל העולמית סיפקה קודם כל סחורה למדינות גדולות יותר, שם המכירות עומדות על מיליוני יחידות. כיום, לקוח שרוצה לרכוש אייפון, נאלץ בחלק גדול מהחנויות להירשם ברשימות המתנה.

השקת האייפונים נערכה בישראל כחודש לאחר ההשקה בארה"ב וזאת בזכות סניף השיווק המקומי של אפל, המתנהל בראשות ניר אילון. אילון הצליח לצמצם את זמני ההשקה בארץ וכרגע גם להביא סחורה נוספת.