כיל מוכרת את עסקיה של חברת Rhenoflex שבבעלותה

כיל מוצרי תכלית מוכרת את עסקי ההנעלה של Rhenoflex הממוקמת בגרמניה כחלק מהאסטרטגיה שלה להתמקד בעסקי הליבה בשוקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים

סטפן בורגס / צילום: תמר מצפי
סטפן בורגס / צילום: תמר מצפי

כיל ממשיכה למכור נכסים. היום (ו') הודיעה החברה כי היא מוכרת את היחידה העסקית Rhenoflex הממוקמת בגרמניה ובסין ל-Findos Investor, משקיע פיננסי מגרמניה.

Rhenoflex מספקת חומרי חיזוק למוצרי הנעלה. העסקה צפויה להסגר ברבעון הראשון של 2015.

המכירה מגיעה, כאמור, על רקע תוכניתה של כיל למכור עסקים מחוץ לליבת עסקי הדשנים והמזון שלה.

מנכ"ל Rhenoflex ריינר גרובר מסר: "אנו גאים על כך שכיל השכילה למצוא רוכש מתאים ל-Rhenoflex שיניע את ההנהלה הקיימת להמשיך באסטרטגיית הצמיחה המוצלחת של החברה. אנו מצפים להמשך בניית המוניטין של Rhenoflex כחברה מובילה טכנולוגית וחדשנית בתעשייה בה היא פועלת, כמו גם מובילת שוק עם מוצרים ויכולות שירות ללא תחרות בתעשיית ההנעלה. העסקה מתאימה לכיל ול-Findos כמו גם לעובדיה המסורים של Rhenoflex".

מנכ"ל כיל מוצרי תכלית מארק וולמר מסר: "כיל תשתמש בתמורה ממכירת Rhenoflex כמו גם ממכירת נכסים נוספים שאינם בליבת עסקיה, לחזק את פעילות הליבה שלה, לשאוף למצוינות תפעולית, לבנות את נכסי הטכנולוגיות והמינרלים הייחודיים שלה ולהרחיב את נוכחותה הגלובלית בעיקר בשווקים מתפתחים. אנו בטוחים ש- Findos ייתמכו באופן פעיל בפעילותה העסקית ובמטרותיה של הנהלת Rhenoflex ואנו מאחלים לכל צוות Rhenoflex הצלחה בהמשך".