סלקום תציע שירות טלוויזיה בהרכבה אישית

(עדכון) - מצטרפים שרוכשים ממיר אחד יוכלו לבחור התקנה עצמית או דרך טכנאי, אך סלקום ממליצה למי שרוצה חיבור של שני ממירים ויותר להזמין טכנאי ■ העלתה את האפליקציות הטלוויזיוניות שלה לאוויר

ניר שטרן, גלעד ארדן, ביקור בבית סלקום בנתניה / צילום: סיון פרג'
ניר שטרן, גלעד ארדן, ביקור בבית סלקום בנתניה / צילום: סיון פרג'

סלקום העלתה את האפליקציות הטלוויזיוניות שלה לאוויר. מחר משיקה החברה את הטלוויזיה החדשה שלה והערב היא מעלה את האפליקציה לטבלטים ולסמרטפונים בחנויות גוגל פליי ובאפסטור. במסגרת האפליקציה רואים חלק מהתוכן שסלקום תעלה כמו הסדרה כתום זה השחור החדש, מגוון סרטים שכבר רצים ושודרו כמו קפטן פיליפס, וושינגטון על הכוונת ועוד.

במסגרת סדרות לילדים החברה מעלה סדרות כמו פיניקס ופרב לילדים, ואת הסדרה הפופולרית בית הקלפים, סדרת סרטי הארי פוטר ועוד.

הממשק של סלקום יציג סרטים, סדרות ישראליות, קטגוריה שנקראת השבוע שהיה, ילדים מדע וטבע, בידור ולייף סטייל.

ל"גלובס" נודע שהחברה תודיע מחר על כך שהמצטרפים הראשונים שיצטרפו להשקה ייהנו מהתקנה חינם. ל"גלובס" נודע עוד כי מחר במסגרת השקת פעילות הטלוויזיה החדשה, תשיק סלקום גם אפשרות להרכיב לוח תוכניות אישי. מדובר בשירות שמאפשר ללקוח לשבץ תוכניות מספריית ה-vod כך שהלקוח מדמה למעשה ערוץ טלוויזיה בהתאמה אישית לפי השעות הנוחות לו לצפייה.

בנוסף, החברה הולכת להציע מודל של התקנה עצמית כך שהלקוחות יוכלו לרכוש את הממירים/מקלטים דרך מרכזי השירות שלה ובצע את ההתקנה בחינם. יחד עם זאת החברה ממליצה ללקוחות המצטרפים לשירות, שהתקנה שכוללת יותר מאשר ממיר אחד תבוצע על ידי טכנאי.

סלולר ללא הגבלה? דווקא יש הגבלה שעלולה לעלות ביוקר

ככל הנראה הסיבה לכך היא שמדובר בממיר/מקלט שדורש חיבור לאינטרנט וכאשר מדובר ברשתות ביתיות, שדורשות התקנה של כמה ממירים, רצוי שטכנאי יבצע את העבודה על מנת להימנע מתקלות.

סלקום תשיק מחר את פעילות הטלוויזיה שלה, שמעוררת עניין רב בשל העובדה שהיא חברת התקשורת הראשונה שמרימה את הכפפה שזרק משרד התקשורת (באמצעות רגולציה תומכת) ונכנסת לתחום חדש שנשלט על ידי הוט ויס.

על פי הערכות המחיר שתציע סלקום יהיה אטרקטיבי וינוע באזור 99 שקלים לחבילה שתכלול את ערוצי עידן פלוס בתוספת ספריית VOD, שתעבוד על גבי האינטרנט כך שמעניין יהיה לראות כיצד תשווק סלקום את חבילת הטלוויזיה שלה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הבת שלה נטוויז'ן.

סלקום הזמינה למסיבת העיתונאים גם את שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן, שסייע למהלך וסלקום רואה הזדמנות להודות לו על כך ולכן הזמינה אותו להשקה.