סלקום: טלוויזיה ב-99 ש' לחודש, טלוויזיה וסלולר ב-199 ש'

(עדכון) - השירות זמין מהיום ■ ארדן: "כמי שהתנסה בשירות הטלוויזיה של סלקום, מדובר בבשורה צרכנית של ממש. המחירים יירדו עד 30%"

גלעד ארדן, עמי אראל וניר שטרן / צילום: סיון פרג'
גלעד ארדן, עמי אראל וניר שטרן / צילום: סיון פרג'

חברת סלקום השיקה היום (ב') את שירותי הטלוויזיה שלה במסיבת עיתונאים מיוחדת, ופרסמה גם דיווח לבורסה על השקת "סלקום TV", שירות טלוויזיה שיועבר תוך שימוש באינטרנט, שיכלול שידור ערוצי טלוויזיה ו-VOD. המחיר: 99 שקל לחודש, ללא תוספות מיוחדות. השירות מבוסס על פלטפורמה של חברת אריקסון וזמין כבר מהיום.

לצד ערוצי "עידן פלוס", סלקום מציעה את ערוצי מרתון סרטים, מרתון סדרות (כולל ישראליות) ומרתון הופעות חיות. הממיר החדש מאפשר הקלטה מיידית וכולל מערכת המלצות לנוחיות המשתמש, כאשר לצד ההקלטה ניתן לראות חיבור לרשתות החברתיות.

סלקום מציעה גם חבילת "הכול כלול" של טלוויזיה, 3 קווי סלולר עם שיחות ו-SMS ללא הגבלה ו-3 ג'יגה גלישה ב-199 שקל לחודש.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, דיבר על "מהפכה" בשוק התקשורת ואמר: "אנחנו נכנסים לטלוויזיה בגלל שיש מודל עסקי, ובגלל שאנחנו רוצים לשמור על ליבת הפעילות שלנו. אנחנו מסתכלים על יותר חברות תקשורת שעושות את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הטלוויזיה, והן מזהות שיש פוטנציאל לשיעור צמיחה. ככל שיש יותר מוצרים ללקוח, הנאמנות שלו יותר גדולה. לקוחות מרגישים שהם משלמים הרבה ולא מקבלים מספיק. שביעות-הרצון בינונית ומטה. בשנתיים האחרונות ערכנו עשרות מחקרים וקבוצות מיקוד, ושאלנו את עצמנו איזה טלוויזיה אנחנו רוצים לראות ואנחנו רוצים להגשים חלום".

שטרן ציין כי רוב התוכן יהיה ב-HD, וסלקום תציע לראות טריילרים לפני צפייה בסרטים. "הדבר הכי בסיסי זה שניתן לראות טריילרים לפני הסרטים. לצד סרטי ילדים, נהיה עם כל הקלאסיקות של הסרטים הישראליים. השירות עולה לשידור תוך שניות. אפשר לעצור באמצע, להוסיף לרשימת המועדפים, להריץ קדימה ואחורה ועוד... וכל הדבר הזה עובר גם למובייל".

יו"ר סלקום, עמי אראל, הוסיף: "למדנו מה הלקוח רוצה ומה לא, מה חשוב לו, מה מכריחים אותו לקחת, כמה הוא מוכן לשלם, וזה מתבסס על עבודה יסודית ארוכת-שנים. מבחינתי, מדובר בחבילה מהפכנית שאין לה אח ורע. זה שירות ראשון שהוא אינטגרציה של טלוויזיה ואינטרנט, וכולם יראו כיצד מדובר באינטגרציה ללא תפרים ופותח פתח לחבילה שתפורה ללקוח במחיר שפוי וחשבונית קלה לקריאה ללא הפתעות. אתם תראו הבוקר מהי טלוויזיה של המאה ה-21. הקהל יראה מה המשמעות של חוויית צפייה חדשה. תודה לשר ארדן, למשרד התקשורת, לרשות ההגבלים ולבעלי השליטה שתומכים במהלך הזה".

"אני מתרגש כמו כל עם ישראל שחיכה ליום הזה", אמר שר התקשורת לשעבר, גלעד ארדן. "אחד היעדים שלי היה להגיע לרגע הזה שבו מתחילה התחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. אזרחי ישראל משלמים מחיר יקר מדי עבור הטלוויזיה. בדואופול של הוט ו-yes צריך להילחם באמצעות הגדלת התחרות. בקדנציה שלי הצלחתי לכפות על הוט ו-yes לשווק חבילת יסוד זולה יותר, אבל אמרתי שזה רק אקמול.

"למרות שהחוק חייב את הוט ו-yes למכור חבילה יותר זולה, החברות עשו כל שביכולתן להסתיר מהציבור את אותה חבילה מוזלתף והציבור לא יודע בכלל על קיומה של החבילה, וזה טבעו של דואופול. לכן, אנשי משרד התקשורת פעלו כדי לאפשר כניסה של מתחרים חדשים, וכדי להבטיח מחירי שימוש בתשתיות זולים יותר".

לדברי ארדן, "הצעדים יצרו תנאים לכניסה של פלטפורמה חדשה, ואני שמח שסלקום משיקה את המוצר הרב-ערוצי. כמי שהתנסה בשירות שלה, מדובר בבשורה צרכנית של ממש. זו בשורה אמיתית לתחרות, ואנחנו נראה הוזלה בסל השירותים ב-20%-30%.

"הציבור רוצה לצרוך את התכנים איפה שהוא רוצה ובמחיר זול יותר. כנציג הממשלה, צריך לשאוף להרחבת התחרות, והצעד היום הוא צעד גדול בכיוון. אני מקווה שבעקבות סלקום ייכנסו שחקנים חדשים".

הטלוויזיה של סלקום
 הטלוויזיה של סלקום