יש לכם אפליקציה? כך תפרסמו אותה באופן הכי יעיל

הפרסומות הכי יעילות באפליקציות: רשתות חברתיות ומשחקים

שוק האפליקציות העולמי מגלגל סכום עתק של 26 מיליארד דולר ומציע כיום יותר ממיליון יישומים, במגוון פלטפורמות. מאות אלפי חברות ומפתחים חולמים לייצר להיט דוגמת אנגרי בירדס או קנדי קראש וגופים רבים מוכנים לשלם כסף כדי לפרסם את האפליקציות בתשלום.

חברת StartApp הישראלית, אשר מפתחת פלטפורמה להצגת פרסומות במובייל, בדקה עד כמה הפרסומות הללו אפקטיביות וגילתה שכ-8.6% ממי שנחשפים למודעות של רשתות חברתיות בישראל, אכן מקליקים על הפרסומת כדי לקבל מידע נוסף. כ-0.8% מהמשתמשים מתקינים את האפליקציה במכשיר שלהם. מדובר בנתונים גבוהים לעומת ארה"ב, שם רק 1.6% הקליקו על המודעה וכ-1% התקינו את האפליקציה.

תחום נוסף שזוכה להצלחה הוא הגיימינג, שם מדובר על שיעור הקלקות של 6.2% ושיעור הורדה גבוה יותר - באופן יחסי - 0.9%. החברה בדקה גם את תחומי העסקים (חשיפה של 2.3%, הורדות בשיעור של 1.4%) והלייף סטייל (2% ו-1.6% בהתאמה).

רן אבידן, יזם משותף ו-CTO בחברת StartApp אמר כי "האתגר המשמעותי בתחום המובייל היום הוא להבין בזמן אמת מיהו אותו משתמש שמחזיק ביד את המכשיר ואיזה סוג אפליקציה יכול להתאים לו".

הוא הוסיף כי "המשתמש בסמארטפון מוכן לקבל הצעות חדשות ולראות פרסומות רלוונטיות לו בהתאם לאופי השימוש שלו. אנו עובדים היום עם כ-150 אלף אפליקציות אשר מציגות פרסומות ל-350 מיליון משתמשים בחודש. היכולת לעשות שימוש מדויק ב-Data בזמן אמת ולהציג את ההצעה הנכונה בזמן הנכון היא המפתח להצלחה".

שיעור ההצלחה של פרסומות לאפליקציות
 שיעור ההצלחה של פרסומות לאפליקציות