תקופת הסיילים בסלולר: 15 שקל לחבילה ב-YouPhone

המבצע מיועד ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים ■ אחרי חצי שנה המחיר יעלה ל-49 שקל לחודש

אריאל שרייבר / צילום:תמר מצפי
אריאל שרייבר / צילום:תמר מצפי

אם לא הספיק לנו מהמבצעים האחרונים של גולן טלקום והוט מובייל, הבוקר (ב') נקבע שיא חדש על-ידי חברת YouPhone, והיא מודיעה כי תמכור חבילת סלולר במחיר של 15 שקל בלבד לחודש למשך חצי שנה.

המבצע של YouPhone מתחרה במבצע של גולן טלקום, שמוכרת חבילות ב-37 שקל לקו ראשון פלוס 2 שקלים לקו נוסף; ולמבצע הזוגות של הוט מובייל, שמוכרת ב-40 שקל שני קווים פלוס ספק אינטרנט למשך שנה.

בהודעה שמסרה YouPhone היא כותבת כי בכוונתה להוביל את מהפיכת הסלולר לשיא חדש, והיא יוצאת היום במבצע חדש - במסלול "סלולר ללא הגבלה" של 15 שקל לחודש למשך חצי שנה. החבילה כוללת שיחות, הודעות SMS וגלישה בנפח 1 גיגה. המבצע מיועד ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים.

בתום החצי שנה, תנאי המסלול יעודכנו בהתאם לתנאי מסלול 49 שקל ויכללו נפח גלישה רחב של 4 גיגה. במקביל, ממשיכה החברה במבצע סלולר ללא הגבלה עם 8 ג'יגה ב 49 שקל לחודש לשנה.

לדברי מנכ"ל YouPhone, אריאל שרייבר, "המבצע החדש הושק במטרה להמשיך לספק מענה הולם למגוון רחב של דפוסי שימוש וצריכה. מבצע זה מאפשר למשפחות להוזיל משמעותית את הוצאות הסלולר וליהנות גם ממסלול ללא הגבלה ומחוויית גלישה מהירה".