דיווח: סמסונג תכריז על הסמארטפון גלקסי S6 בחודש מארס

אתר ביזנס אינסיידר מדווח שסמסונג תכריז על סמארטפון הדגל הבא שלה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה ■ סמסונג צפויה להכריז ב-MWC גם על שעון חכם חדש

דיווחים חוזרים ונשנים על הכרזתו של הגלקסי S6 מבית סמסונג, ממשיכים להציף את הרשת. אתר ביזנס אינסיידר מדווח שסמסונג תכריז על סמארטפון הדגל הבא שלה בתערוכת הסלולר MWC בחודש מארס בברצלונה. בדומה להכרזה על הגלקסי S5 באותה תערוכה אשתקד. הגלקסי S6 צפוי להיות מושק כחודש עד חודשיים לאחר מכן.

הגלקסי S6 צפוי להגיע בשתי גרסאות הכוללות מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנפדרגון 810 מבית קוואלקום, זיכרון בנפח 4 ג'יגה (RAM) ומצלמה בעלת חיישן 20 מגה פיקסל.

הגרסה הראשונה תגיע עם מסגרת מתכת, הדומה למכשיר הגלקסי אלפא או ה-Note 4. הגרסה השנייה, תציע מסך קמור בשוליים שלו, המאפשר גישה מהירה לאייקונים ותפריטים שונים.

ה-S6 בעל המסך הקמור, צפוי להגיע בגרסת פרימיום, בדומה ל-Note Edge, המתוכנן להימכר בישראל במהלך החודש הקרוב, במחיר של כ-5,500 שקל.

סמסונג צפויה להכריז ב-MWC גם על שעון חכם חדש, שיפעל על מערכת ההפעלה של החברה - טיזן. עיצוב השעון יגיע עם מסך עגול, בדומה לשעונים של LG ומוטורולה.