הטעיה בפרסום הסמארטפון אקספריה Z3 של סוני

יבואנית סוני מובייל, ברס אלקטרה, החליטה לשים בקדמת הפרסומת את המצלמה האיכותית של ה-Z3, המגיעה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, וכיתוב: "הסמארטפון היחיד עם מצלמת 20.7 מגה פיקסל" - דבר שכמובן לא נכון

יבואנית סוני מובייל לישראל, ברס אלקטרה, החליטה סוף-סוף לצאת בקמפיין שיווקי לסמארטפון האקספריה Z3 שלה. הסמארטפונים הושקו בישראל כבר בחודש אוקטובר, ובחברה לא מיהרו לקדם את המכשירים המוצלחים.

ביבואנית החליטו לשים בקדמת הפרסומת את המצלמה האיכותית של ה-Z3, המגיעה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל. ביבואנית לא התבלבלו לרגע וכתבו בפרסומת בענק "הסמארטפון היחיד עם מצלמת 20.7 מגה פיקסל" - דבר שכמובן לא נכון.

בשוק הישראלי קיימים כבר סמארטפונים עם מצלמה בעלת חיישן זהה של 20.7 מגה פיקסל. ברשת באג, המייבאת את דגמי MX4 של חברת מייזו, נפגעו מהקמפיין של סוני, מכיוון שהמכשירים שלהם כוללים מצלמה עם חיישן זהה, גם הוא תוצרת סוני.

"הפרסום של סוני אינו מדויק, ה Meizu mx4 מצויד בדיוק באותה מצלמת 20.7 מגה פיקסל מבית סוני, כמו גם גרסת ה-Pro שהושקה בשבוע שעבר", אומרים בבאג.

גם חברת סמסונג מציעה סמארטפון עם חיישן של 20.7 מגה פיקסל - ה-K Zoom, שהושק בארץ כבר בחודש יולי, הרבה לפני האקספריה Z3.

מברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, נמסר: "הקמפיין להשקת האקספריה Z3 היה מתוכנן לעלות באוקטובר האחרון, בצמוד להשקה הגלובלית של המוצר. הקמפיין נדחה, ובינתיים הושק הדגם מייזו. בימים אלה אנו פועלים לעדכון הניסוח בהקדם".

 סוני/ צילום: באנר פרסומי
  סוני/ צילום: באנר פרסומי