החברה שאפל הכי מפחדת ממנה משיקה סמארטפונים חדשים

Xiaomi הסינית השיקה שני דגמי פאבלט חדשים (הכלאה של סמארטפון וטאבלט), שינסו להתחרות בגלקסי Note 4 של סמסונג ובאייפון 6 פלוס של אפל במדינות המזרח

שיאומי / צילום מסך
שיאומי / צילום מסך

לחברת שיאומי (Xiaomi) הסינית, שהפכה להצלחה במזרח והגיעה לשווי של 45 מיליארד דולר יש מוצרים חדשים בקטלוג שלה. החברה הסינית הכריזה בשעות האחרונות על שני דגמי פאבלט חדשים (הכלאה של סמארטפון וטאבלט), שינסו להתחרות בגלקסי Note 4 של סמסונג ובאייפון 6 פלוס של אפל במדינות המזרח. שיאומי עדיין לא מוכרת בצורה מסודרת את מכשירה במערב.

דגם ה-mi Note מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' (תוצרת שארפ) וברזולוציית Full HD עם זכוכית ממוגנת מסוג גורילה גלאס 3. המעבד מרובע ליבות מגיע בגרסת סנפדרגון 801 במהירות 2.5 ג'יגה הרץ עם 3 ג'יגה זיכרון. המצלמה תוצרת סוני עם חיישן 13 מגה פיקסל ומייצב תמונה אופטי, המצלמה הקדמית המיועדת צילומי סלפי מגיעה עם חיישן 4 מגה פיקסל.

שיאומי / צילום מסך
 שיאומי / צילום מסך

הפאבלט תומך דור 4 והוא כולל סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר עם טכנולוגיית טעינה מהירה (Quick Charge 2.0) המאפשרת טעינה של 60% מהסוללה בחצי שעה. המחיר: 1,460 שקל.

שיאומי גם הכריזה על mi Note Pro המגיע עם אותו גודל מסך אבל עם רזולוציה גבוהה יותר - 2K (רזולוציה של 2560 על 1440 פיקסלים). המעבד גם מהיר יותר ומגיע בגרסה החדשה ביותר של קוואלקום - סנפדרגון 810 עם 8 ליבות וזיכרון של 4 ג'יגה. המחיר: 2,080 שקל.

הפאבלטים יחלו להימכר בסין ב-27 לינואר (מכירה מוקדמת החל מ-20 לחודש).

שיאומי / צילום מסך
 שיאומי / צילום מסך