Glide הישראלית מציגה אפליקציית הודעות וידיאו לשעון חכם

אפליקציית גלייד מאפשרת לשלוח הודעת וידיאו מהסמארטפון, כאשר המשתמש מקבל את ההודעה עוד בזמן ההקלטה שלה, כך שהוא יכול לראות אותה בהשהייה של פחות משנייה

חברת Glide הישראלית, המפתחת אפליקציה להודעות וידיאו בסמארטפונים, הכריזה היום באופן רשמי על גרסה שלה עבור שעונים חכמים. האפליקציה אומנם הוצגה כבר בתחילת החודש בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES בלאס וגאס, אבל עכשיו גלייד מודיעה על כך באופן רשמי.

האפליקציה של גלייד מיועדת עבור שעונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד Wear מבית גוגל. האפליקציה מותקנת על השעון מבוסס האנדרואיד והיא אינה מחייבת סמארטפון צמוד (אבל כן דורשת תקשורת WiFi או סלולר).

כדי ליהנות מהיכולת לשלוח הודעות וידיאו, המשתמש יצטרך שעון הכולל בתוכו מצלמה קדמית ומיקרופון, דבר שפחות נפוץ בדגמים הנוכחים הנמכרים בשוק. האפליקציה תהיה זמינה להורדה רק בהמשך השנה, וגלייד לא מפרסמת תאריך השקה מסודר.

אפליקציית גלייד מאפשרת לשלוח הודעת וידיאו מהסמארטפון, כאשר המשתמש מקבל את ההודעה עוד בזמן ההקלטה שלה, כך שהוא יכול לראות אותה בהשהייה של פחות משנייה. "אנו משוכנעים כי השעון החכם ישפיע באופן מהותי על עולם ההודעות", אומר ארי רויזמן יזם משותף ומנכ"ל גלייד.

"כיום הרוב המכריע של תקשורת בין משתמשי מכשירים ניידים, מתבצע במיילים או הודעות אלקטרוניות, כך שמקבל ההודעה יכול להגיב בזמנו החופשי. קל הרבה יותר לשלוח הודעת וידיאו מיידי מאשר לתאם שיחה קולית או שיחת וידיאו. וידיאו מיידי בשעון יד חכם ימנע את הצורך לשלוף את המכשיר הנייד מהכיס או מהתיק פעם אחר פעם".

גלייד הוקמה במאי 2012 על ידי ארי רויזמן, יונתן קאראס ואדם קורבל, לאחרונה החברה סיימה סבב גיוס של 20 מיליון דולר.