אפליקציה ישראלית מאפשרת הוצאת שיחות סלולריות מטלפון קווי

(עדכון) - האפליקציה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי iChoose בגרסת אנדרואיד מאפשרת מהיום גם להוציא שיחות ממכשיר הסלולר - באמצעות הטלפון הנייח

סלולר / צילום: שאטרסטוק
סלולר / צילום: שאטרסטוק

אפליקציה חדשה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי iChoose מחזירה את המשתמש בסמארטפון - בחזרה לטלפון הקווי. האפליקציה מאפשרת להקפיץ שיחות נכנסות מהטלפון הסלולרי לטלפון הקווי.

היום (ג') הושק פיצ'ר המאפשר גם שיחות יוצאות - חיוג מספר בסלולרי והשלמת השיחה בטלפון קווי, תחת השם iChooseOut. כאשר משתמש נמצא בקרבת טלפון נייח שהוגדר מראש ובוחר איש קשר או מחייג מרשימת השיחות האחרונות בסלולרי שלו, האפליקציה מקפיצה חלון קטן על המסך, המאפשר לו לבחור אם הוא רוצה להשלים את השיחה בנייד כרגיל, או באמצעות הטלפון הקווי שנמצא לידו.

אם המשתמש בחר להשלים את השיחה בנייד, תתבצע שיחת סלולר רגילה ללא שום הבדל. אך אם המשתמש בחר לבצע את השיחה באמצעות הטלפון הנייח הקרוב אליו אזי הנייח מצלצל, המשתמש המחייג מרים אותו ואז מתבצע קישור של השיחה למספר שאליו הוא בחר להתקשר.

לפי חנות האפליקציות של גוגל, 10-50 אלף משתמשים הורידו את האפליקציה. מאחורי האפליקציה עומדים גדעון ציגלמן וד"ר אלעד ברקן.

באפליקציה ניתן גם לראות את סטטיסטיקת השימוש בסלולר וגם בנייח במקומות השונים (בבית, בעבודה ועוד). כמו כן, האפליקציה מכבה ומדליקה את ה-wi-fi באופן אוטומטי כאשר המשתמש מגיע לבית או למשרד, על פי הגדרות מראש של המשתמש.

לאחר הגדרת מספר קווי (אחד או יותר), כשהמשתמש נמצא פיזית ליד הקו שהוגדר, השיחות הסלולריות שלו יצלצלו במקביל גם בסלולר וגם בקווי. אם המשתמש בחר לענות בסלולר, הצלצול בקווי יפסיק, ואם המשתמש בחר לענות בקווי, הצלצול בסלולר יפסיק.