הטיפ היומי: רשת בתי מלון עם מאפיינים אטרקטיביים

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס סבורים כי Mantra נסחרת בפרמיה - בצדק ■ מעלים מחיר יעד ב-13% למחיר המשקף פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה

חברת מנטרה / צילום: מתוך אתר החברה
חברת מנטרה / צילום: מתוך אתר החברה

חברת Mantra Group נסחרת בבורסה האוסטרלית (סימול: MTR:AU) לפי שווי שוק של כ-671 מיליון דולר אוסטרלי (כ-534 מיליון דולר אמריקאי). החברה מחזיקה ומפעילה רשתות בתי מלון, תחת מספר מותגים שונים באוסטרליה, ניו זילנד ואינדונזיה.

לפני כמה חודשים התחלנו לסקר את מניית מנטרה בהמלצת "נייטרלי", והסיבה היחידה לנייטרליות הייתה השווי של החברה, על רקע עליית המניה. אנחנו מכירים בכך שמנטרה עדיין נסחרת בפרמיה משמעותית, אך בתנאי השוק הנוכחיים אנחנו מאמינים שהיא ראויה לכך. הסיבות הן הוודאות הגבוהה יותר בנוגע לרווחיה, המומנטום הקיים ברווחים, ההזדמנויות המבניות שיש בקונסולידציה של השוק והרוח הגבית הפוטנציאלית מהיחלשות הדולר האוסטרלי.

בזמן האחרון בחנו את המצב עם כמה גורמים בתעשיית המלונאות. הנתונים האחרונים שפורסמו בנובמבר הצביעו על מומנטום חזק. התחזית היא להמשך המגמה, כולל האצת הצמיחה, ולפי הבדיקה שלנו בדצמבר ובינואר החוזק נמשך עם אירועים וכנסים רבים בכל רחבי אוסטרליה, וגם פברואר יוסיף להיות חזק. בנוסף, חולשת הדולר האוסטרלי מביאה אמנם רק תועלת שולית, אך עדיין תומכת במגמות הצמיחה והביקוש לתיירות הפנים-ארצית.

אנו סבורים שמנטרה תציג ביצועי יתר ביחס למתחרים, משום שיש לה יתרון תחרותי ויתרונות לגודל, וכן בזכות חוזק המותג.

בזמן הקרוב שני בעלי המניות הגדולים ביותר במנטרה - CVC - 26% ו-UBS (17.3%) - יעמדו בתנאים מסוימים שיאפשרו להם לממש מניות. בעוד כחודשיים מדובר על כ-10.8% מהון המניות, ובספטמבר על יתרת המניות (32.5%). לאירועים אלה יש פוטנציאל להוביל ללחץ על מחיר המניה. עם זאת, אנחנו מאמינים ביכולת החברה לספק תוצאות פיננסיות חזקות ולהשתתף במגמת הקונסולידציה בשוק, ולכן אנחנו מאמינים שכדאי לנצל את החולשה במניה (אם תהיה) כדי לקנות מניות מנטרה.

להערכתנו, המאפיינים של מנטרה אטרקטיביים. אנחנו מעלים את המלצתנו למניית מנטרה מ"נייטרלי" ל"תשואת יתר", ובמקביל מעלים את מחיר היעד למניה מ-2.7 דולר אוסטרלי ל-3.05 דולר אוסטרלי. מחיר היעד החדש משקף פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם