הטיפ היומי: הענקית הישראלית הזו מתומחרת במלואה

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס אומנם ממשיכה להמליץ על מניית צ'ק פוינט ב"תשואת יתר", אך מחיר היעד עומד על 77.5 דולר

חברת צ’ק פוינט / צילום: רויטרס
חברת צ’ק פוינט / צילום: רויטרס

חברת הטכנולוגיה צ'ק פוינט נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 15.3 מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות תוכנה וחומרה לאבטחת אינטרנט ומידע, והיא תפרסם ביום חמישי הקרוב (29 בינואר) את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של שנת 2014 ולשנה כולה.

על רקע הפרות אבטחת מידע בפרופיל גבוה שהיו בזמן האחרון וניסיונות פריצה ברמות הגבוהות ביותר, המיקוד על תחום האבטחה ועל הטכנולוגיות החדשות בו (כגון מחשוב ענן, SDN ומובייל) - צמח, והביקוש נותר חזק.

להערכתנו, תחזיות צ'ק לרבעון הרביעי ניתנות להשגה. החברה מצפה להכנסות של 395-430 מיליון דולר ולרווח נקי של 0.99-1.09 דולר למניה על בסיס Non-GAAP. בקרב 40% מהמפיצים שבדקנו, נרשמה עלייה של 1%-5% במכירות של מוצרי צ'ק פוינט ביחס לרבעון המקביל ב-2013; אצל 20% מהמפיצים העלייה הייתה בשיעור של 6%-10%.

מספר גורמים תומכים בהמשך המגמה של האצת הצמיחה; ביניהם נציין את סביבת הביקושים המשופרת לפתרונות אבטחה לרשת, המשיכה למוצרי ה-Blade של צ'ק פוינט, דינמיקה נוחה יותר בנוגע לתמחור ועוד. אנחנו צופים הגדלה של שיעורי הצמיחה לשיעור חד-ספרתי בינוני-גבוה בשנת 2015 - זאת בהשוואה לירידה של 2.6% במחצית הראשונה של 2013, צמיחה של 2% במחצית השנייה של 2013 וצמיחה של 3.3% בשלושת הרבעונים הראשונים של 2014. אנחנו מעריכים שמכירות המוצרים של צ'ק פוינט הגיעו לתחתית במחצית הראשונה של 2013.

הצפי שלנו להמשך האצת הצמיחה במכירות המוצרים, הן ברבעון הרביעי של 2014 והן בשנת 2015, ואנחנו מעריכים שצ'ק פוינט תוכל לפחות לשמר, אם לא להגדיל מעט את נתח השוק שלה. אנחנו לא משנים את המודל שלנו למניית צ'ק פוינט, וממשיכים להמליץ על המניה בהמלצת "תשואת יתר". מחיר היעד שלנו למניית צ'ק פוינט הוא 77.5 דולר - כ-3% מתחת למחיר המניה הנוכחי בנאסד"ק.

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם