המלצה רותחת לפלוריסטם: קנו המניה - תזנק ב-650%

חברת מחקר ניירות הערך אקסלרון נוקבת במחיר יעד של 21 דולר למניה: "מצפים לשטף חזק של הודעות במחצית הראשונה של שנת 2015"

המלצה רותחת לפלוריסטם : חברת מחקר ניירות הערך אקסלרון (Acceleron) חזרה השבוע על המלצת "קנייה" למניית חברת תאי הגזע הישראלית ונקבה במחיר יעד של 21 דולר, פרמיה של 650% (!) על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט.

האנליסטים של אקסלרון מדגישים כי בשלושת החודשים האחרונים מאיצה החברה את לוח הזמנים בו היא מתעתדת להגיע לשוק עם מוצר מאושר ראשון, וכותבים כי "אנו מצפים לשטף חזק של הודעות מכיוונה של פלוריסטם במחצית הראשונה של שנת 2015".

את ההערכה הזו להאצת לוח הזמנים מבססים האנליסטים של חברת המחקר על כך שב-12 בינואר פרסמה החברה את תחזיותיה לשנת 2015, כולל כוונתה לקדם באופן משמעותי את צנרת הניסויים הקליניים שלה ולקצר את זמן ההגעה לשוק של המוצר הראשון שלה, כשלהערכת החברה אישור השיווק הראשון שינתן לתאי ה-PLX מתוצרתה יהיה להתוויה המיועדת לטיפול באי-ספיקה ריאתית אקוטית ו/או להתוויה לטיפולים בתחום ההמטולוגי.

בסקירתם מציינים האנליסטים כי שווי השוק הכולל של חמשת התחומים הקליניים אליהם מכוונת החברה את מוצריה נאמד בכ-27.5 מיליארד דולר. מדובר בשווקים לטיפול בבעיות קרדיו ואסקולריות, אורטופדיות, מערכת הנשימה והריאות ולבעיות בעת הריון.

"כאשר יש לה מספר תכניות קליניות בפעולה, אנו מצפים שפלוריסטם תגיע לתוצאות קליניות שיהוו את הטריגר לעוד תשלומים על פי אבני דרך שיגיעו לחברה שותפות הפארמה הגדולות שלה". בחברת המחקר מצפים כי בשנת 2017 תציג החברה רווח של 40 סנט למניה ובשנת 2018 יקפצו רווחיה ל-1.25 דולר למניה.