גיוס של 35 מ' ד' ל-ClickTale שמנתחת התנהגות גולשים

בסבב משתתפת קרן ההשקעות הבינלאומית KKR, ולוקחים בו חלק גם המשקיעים הקיימים

טל שוורץ / צילום: מיכל הרדוף רז
טל שוורץ / צילום: מיכל הרדוף רז

חברת הסטארט-אפ הישראלית ClickTale, שמפתחת מערכת לניטור תנועת הגולשים באתרי אינטרנט, השלימה סבב גיוס של 35 מיליון דולר, זאת בהמשך לגיוס של 17 מיליון דולר בשנת 2013.

בסבב משתתפת קרן ההשקעות הבינלאומית KKR, ולוקחים בו חלק גם המשקיעים הקיימים: הקרן האירופית Amadeus Capital Partners, הקרנות Goldrock ו-Viola Credit ומשקיעים נוספים.

ד"ר טל שוורץ, מנכ"ל ושותף מייסד של ClickTale אמר היום כי "ההשקעה של KKR, מהמשקיעים המובילים בעולם הטכנולוגיה, מהווה משנה תוקף ליכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות של קליקטייל בטיוב חווית הלקוח ברשת" .

חברת ClickTale, שהוקמה על ידי שוורץ ואריק יבילביץ', מאפשרת לעסקים לעקוב אחר התנהגות הגולשים באתרים שלהם באמצעות כלים שונים, כמו הקלטת תנועות סמן העכבר של המשתמשים באתר וכן יצירת Heat Maps, שמציגות את האזורים החמים ביותר שבהם מציץ הגולש באתר.

החברה מתעדת את תנועת העכבר והמקלדת של המשתמש בכל דף ספציפי ומאפשרת למנהלי האתר לבצע ניתוח מדויק של חוויית הלקוח באתר. באמצעות מעקב אחר התנהגות הגולשים בתוך העמוד, ניתן לנתח איזה תוכן הכי עניין אותם ואילו טעויות בעיצוב העמוד הפריעו לגולשים למקסם את חוויית המשתמש שלהם. כך מייצרים אופטימיזציה לאתר כדי להביא לאינטראקציה גבוהה יותר ומכאן להנעה לפעולה.

מאז שהוקמה בשנת 2006 מעניקה החברה שירותים ליותר מ-80 אלף לקוחות, ביניהם פרוקטר אנד גמבל, דל, גרופון, לינקדאין, דאב, אורנג', בארנס אנד נובל, טרגט, לנובו ואף חברת קונדואיט הישראלית.