גולן טלקום נערכת להיכנס לטלוויזיה: מבקשת דעת הגולשים

החברה פירסמה סקר גולשים שבו היא שואלת להעדפותיהם בצפייה בטלוויזיה - תכנים כגון ספורט, סדרות, ילדים ריאליטי וכדומה, וכמו כן שואלת אילו ערוצים היו רוצים לראות בחבילת הטלוויזיה שלהם

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

גולן טלקום מעלה הילוך בהכנות לכניסתה לעולם הטלוויזיה והיא מפרסמת בעמוד הפייסבוק שלה הזמנה להשתתף בסקר שהיא עורכת על מנת ללמוד מהם העדפות הצפייה של הקהל.

גולן טלקום הכריזה שבכוונתה להיכנס לעולם הטלוויזיה ולהתחיל למכור חבילות תקשורת משולבות הכוללות אינטרנט טלוויזיה וטלפוניה, בנוסף לשירותי הסלולר שהחברה כבר מוכרת.

על פי הצהרותיו של מיכאל גולן, מנכ"ל החברה, הכוונה היא להיכנס לתחום לקראת סוף השנה על בסיס הרפורמה שמנהיג בימים אלה משרד התקשורת בשוק התקשורת הקווית, שיאפשר למתחרים לחכור תשתיות מחברת בזק תמורת מחיר מפוקח.

בסקר שפרסמה החברה היא מבקשת מהגולשים להצביע על העדפותיהם בצפייה בטלוויזיה ולסמן זאת. כך למשל החברה שואלת האם יעדיפו תכנים כגון ספורט, סדרות, ילדים ריאליטי וכדומה, וכמו כן שואלת אילו ערוצים היו רוצים לראות בחבילת הטלוויזיה שלהם.

שותפו של מיכאל גולן, גזבייה ניאל, הוא הבעלים של חברת FREE הצרפתית והיא החלה את דרכה על בסיס הרפורמה בשוק הקווי שהונהגה בצרפת והיום היא אחת מחברות התקשורת והטלוויזיה הגדולות במדינה. גולן בעצמו שימש כמנכ"ל החברה כך שהקבוצה מכירה היטב את עולם הטלוויזיה ועולם התקשורת הקווית.

גולן הצהיר שהוא מתכוון לעשות את אותה המהפכה שעשה בשוק הסלולר גם בטלוויזיה בישראל ואמר שאין שום סיבה שבצרפת ימכרו חבילות הכוללות טלוויזיה אינטרנט וטלפוניה במחיר של 30 אירו ובישראל אותה חבילה תימכר ב-350 שקל.