סמסונג גלקסי A3: חומרה חלשה, מסך קטן, מחיר גבוה

ה-A3 הוא סמארטפון מיותר. הוא אמנם מכשיר יפה, אבל הוא איטי להחריד ומחירו היקר פשוט ישלח את הצרכן לקנות סמארטפון של חברה מתחרה במחיר דומה או זול בהרבה, עם ביצועים טובים יותר

גלקסי A3 הוא אחיו הקטן של ה-A5. הוא מגיע בעיצוב זהה ובמחיר הנמוך בכמה מאות שקלים, אבל החומרה שלו חלשה בהרבה.

מסך: המסך קטן יותר משל ה-A5, וגודלו 4.5 אינץ'. גם הרזולוציה נמוכה יותר - 540 על 960 פיקסלים (לא HD). אפשר להרגיש שאיכות התמונה מעט פחות טובה מזו של ה-A5, אבל בסך הכול סבירה.

חומרה: הביצועים של ה-A3 מביכים. הסמארטפון מגיב לאט. הדברים לא רצים בצורה חלקה והאפליקציות נתקעות. זו לא התמורה שהיינו מצפים לקבל בסמארטפון ברמת מחיר כזו. המעבד הוא מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 410 במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם רק 1 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 16 ג'יגה כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 64 ג'יגה). הסמארטפון תומך בגלישה בדור 4.

מצלמה: המצלמה מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל ופלאש. התוצאות טובות. המצלמה הקדמית לצילומי סלפי מגיעה עם חיישן 5 מגה פיקסל. התוצאות סבירות, אבל לפעמים עם המון רעשים.

ממשק: ה-A3 פועל על אנדרואיד קיטקט (4.4.4) ויש לו ממשק TouchWiz, אבל עם גרסה שלא כוללת את רוב התוספות הטובות של ה-A5.

עיצוב: ה-A3 זהה בעיצובו ל-A5, וגם מגיע מגוף מתכת. עוביו 6.9 מ"מ ומשלקו 110 גרם.

סוללה: הסוללה סבירה מינוס, המכשיר מחזיק עד שעות הערב המאוחרות (1900 מיליאמפר לשעה).

בשורה התחתונה: ה-A3 הוא סמארטפון מיותר. הוא אמנם מכשיר יפה, אבל הוא איטי להחריד ומחירו היקר, פשוט ישלח את הצרכן לקנות סמארטפון של חברה מתחרה במחיר דומה או זול בהרבה, כאשר הביצועים יהיו טובים יותר.

מחיר: 2,000 שקל.

ציון: 6.