"התלבטתי קצת אבל בסוף לא מכרתי את מניות אפל"

האנליסט הנרי בלודג'ט הכריז ב-26 בינואר כי ימכור את מניות אפל שברשותו, אולם לאחר פרסום הדוחות התחרט; למה?

מניית אפל לא עוצרת וגם ביום שישי סגרה בעלייה וטיפסה לשיא חדש - מחיר של 127.08 דולר המשקף לחברה שווי של כ-740 מיליארד דולר. העלייה החדה של התקופה האחרונה באה על רקע הדוחות החזקים ב-27 בינואר.

משקיעים רבים המחזיקים מניות של אפל ויושבים על רווחים נאים מתלבטים כמובן בשאלה האם להמשיך להחזיק במניות או לממש רווחים ולמכור.

האנליסט ואיש המדיה המפורסם הנרי בלודג'ט הכריז בראיון ביאהו פייננס ב-26 בינואר כי ימכור את מניות אפל שברשותו, אולם לאחר פרסום הדוחות התחרט. למה? "רציתי למכור אולם אחרי שראיתי את התוצאות המדהימות של החברה שיניתי את דעתי. אני חושב שגם הרבעון הנוכחי יהיה חזק מאוד עבור החברה", הוא אומר.

"השעון יהיה הצלחה גדולה"

"האם האייפונים הבאים יהיו טובים כמו האחרונים? לא בטוח אבל יש להם את השעון הזה שהם עומדים להשיק ויש כנראה עוד מוצרים מלהיבים בצנרת של החברה. קניתי את המניות כשאפל נחתכה בחצי וכולם הספידו את החברה ואני עדיין מחזיק", אומר בלודג'ט.

הוא מאמין שהשעון יהיה הצלחה גדולה ו"מכונת כסף" עבור אפל. "זו חברה גדולה המנוהלת בצורה מרשימה. הם ממשיכים להוציא מוצרים מלהיבים ולהעניק השראה. אני ממשיך להחזיק".

בימים האחרונים פורסמו דיווחים על רכב חשמלי שאפל מפתחת. ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי מאות מהנדסים של אפל עובדים על רכב חשמלי הנושא את שם הקוד Titan. העיצוב הנוכחי הוא ככל הנראה של מיניוואן.

זהו הסיפור האחרון השבוע על אודות כך שאפל בונה מכונית, רעיון שנראה לא מציאותי לפני חודש.