מנכ"ל גוגל ישראל יהיה אחראי גם על רוסיה, טורקיה והמזה"ת

אחריות זו מתווספת לקידום שקיבל מאיר ברנד לפני 3 שנים, אז קיבל את האחריות על כל אזור אפריקה, כתוספת לאחריות קודמת על יוון ודרום אפריקה

מאיר ברנד / צלם: איל יצהר
מאיר ברנד / צלם: איל יצהר

מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד, ממשיך לבסס את מעמדו בענקית האינטרנט: ל"גלובס" נודע כי במסגרת ארגון מחדש של אזורי גוגל, ברנד מתמנה לתפקיד רחב משמעותית ויהיה המנהל האזורי של גוגל במזרח התיכון, רוסיה וטורקיה.

אחריות זו מתווספת לקידום שקיבל לפני 3 שנים, אז קיבל את האחריות על כל אזור אפריקה, כתוספת לאחריות קודמת על יוון ודרום אפריקה. כך, יחלוש ברנד על ישראל, המזרח התיכון, אפריקה, רוסיה, טורקיה (יוון כבר לא בתחום אחריותו).

המינוי בסוף השבוע הוא אות הערכה לפועלו של ברנד, והוא נחשב לאחד הישראלים הבכירים ביותר בענקית האינטרנט. דובר גוגל ישראל אישר את הפרטים.

ברנד היה העובד הראשון של גוגל בישראל כשהקים את האופרציה המקומית ב-2005 ומונה לתפקיד מנכ"ל גוגל ישראל. בסך הכול אחראי ברנד על אזור מגוון של מיליארד איש, שכולל מצד אחד מקומות כמו ישראל עם שיעור חדירת אינטרנט של 81% מהאוכלוסייה, לעומת 16% באפריקה.

באזורים שעליהם יהיה אחראי ברנד, שימשיך לפעול מישראל, ישנם שבעה משרדי גוגל והמנכ"לים המקומיים ידווחו ישירות לברנד. במקביל, ברנד מצטרף לצוות הנהלת גוגל באזור EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה).