הוט מובייל שוב תוקפת במגזר העסקי: 15 שקל לחבילת סלולר

החברה הגיעה למיליון מנויים ויוצאת במבצע אגרסיבי בשוק העסקי

אילן צחי / צילום: תמר מצפי
אילן צחי / צילום: תמר מצפי

חברת הוט מובייל חצתה את רף מיליון המנויים ויוצאת היום (ב') במבצע נוסף למגזר העסקי. במסגרת המבצע מודיעה החברה כי תציע חבילות סלולר בהתאם לגודלו של הלקוח העסקי ובמחיר קבוע שלא משתנה על פני זמן, החל מ-15 שקל למנוי סלולר עסקי (ללא מע"מ). החבילות כוללות שיחות והודעות SMS ללא הגבלה עם 4 ג'יגה גלישה וכן שיחות ללא הגבלה ל-31 יעדים בחו"ל.

מנוי עסקי שבו 20 מנויים ישלם מחיר כולל של 500 שקל - 25 שקל פר מנוי; לקוח עם 50 מנויים ישלם 1,000 שקל - 20 שקל פר מנוי; לקוח עם 100 מנויים ישלם 1,800 שקל - 18 שקל פר מנוי; ולקוח עם 300 מנויים ישלם מחיר כולל של 4,500 שקל בחודש - 15 שקל פר מנוי. בכל חבילה, מנוי מעל המכסה המפורטת ישלם 25 שקל בחודש.

לדברי אילן צחי, מנכ"ל קבוצת הוט, השוק העסקי הוא שוק שהלקוחות ממשיכים לשלם בו מחירים גבוהים, והמטרה של הוט היא לחדור למגרש הזה שבו התחרות הרבה יותר מצומצמת מאשר בשוק הפרטי, שנהנה מרמת תחרות גבוהה.

השוק העסקי הוא יעד להתקפה גם מצד גולן טלקום, שיצאה עם מבצע אגרסיבי כדי להתחרות בהצעה של הוט מובייל.

בינתיים חברות הסלולר הוותיקות מנסות להמעיט מהצלחת המבצעים של הוט וגולן וטוענות כי לקוחות עסקיים רבים דורשים טיפול שונה ומורכב יותר מאשר לקוחות פרטיים, ולכן לא ניכרת תזוזת לקוחות לכיוונם.

יחד עם זאת, השאלה היא לא רק האם הוט וגולן הצליחו לקחת לקוחות מהחברות הוותיקות, אלא מה מידת הנזק שהחברות החדשות גרמו לוותיקות בכך שכדי לשמר לקוחות הן היו חייבות להוריד מחיר.

ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל הוט מובייל, מסר כי "החברה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא גם מחוללת מהפכה צרכנית וגם מהווה שחקן מרכזי ומוביל בשוק הסלולר - במלוא מובן המילה".