גאדג'טים: טלוויזיה של פנסוניק - תמונה טובה וצליל בינוני

בקטגוריית 65 אינץ', פנסוניק מציעים מסך עם איכות תמונה טובה מאוד ■ נחמד שיש ממשק בעברית, אך חבל שהתרגום עתיר טעויות

חובבי המסכים הגדולים יכולים למצוא היום בשוק מגוון טלוויזיות בגודל 65 אינץ' שיהפכו את הסלון שלהם לבית קולנוע ענק וכזה הוא דגם ה-AX800 של פנסוניק שבדקנו.

ממשק: נקודת התורפה של פנסוניק הייתה בעבר הממשק של המסכים שלה, אבל נראה שהיא עברה סדנה בשיפור המוצר. קודם כל הממשק "גויר" לעברית, כולל קריאת קובצי תרגום מסוג SRT (עבור מורידי קובצי הווידיאו מהאינטרנט). על כך מגיע לפנסוניק שאפו. חבל רק שבהרבה מקומות, נראה שמי שתרגם את הממשק השתמש במתרגם אוטומטי, בו המשפטים פשוט לא מובנים ופשוט אי אפשר לקרוא אותם. בכל מקרה, הטלוויזיה נפתחת בעמוד בית המציג את מסך שידור הטלוויזיה בקטן וסביבו אפליקציות שונות, כמו מזג האוויר וגישה לשירות my stream המציג סרטונים פופולריים מיו טיוב. אין כאן אפליקציות מקומיות. הממשק עצמו נעים לשימוש, אך מעט איטי בתגובה שלו.

טלוויזיה: יש התקן פנימי לקליטת שידורי עידן פלוס. הממשק מאפשר צפייה בלוח השידורים בעברית, אך אין יכולת הקלטה, אף שקיים כפתור הקלטה על השלט.

שלט: לערכה מצורפים שני שלטים: הראשון סטנדרטי והשני שלט קטן עם מסך מגע, המתקשר בטכנולוגיית בלוטות' עם הטלוויזיה, מה שמאפשר להפעיל אותו ללא כיוון ישירות למסך.

תמונה: המסך מגיע בטכנולוגיית LED ולא בטכנולוגיית פלזמה, איתה נהגה פנסוניק לעבוד בעבר. הצבע השחור מוחלט ונראה טוב. לפעמים הצבעים מעט בגוון מט, אבל התמונה נקייה וחדה. מצב הצפייה המוגדר "רגיל" סיפק תמונה עם צבע שחור שהוא יותר אפור וצבעים דהויים. המסך גם תומך בצפייה ברזולוציית 4K החדישה.

צליל: הצליל בינוני מאוד.

עיצוב: העיצוב מוזר ולא פרקטי: המסך עבה יחסית, ויש לו מסגרת תחתונה היוצרת תחושה שהיא הרגלית, כשלמעשה בגב המכשיר אפשר למצוא קובייה ענקית וכבדה, התופסת שטח ענק על המזנון. היא זו שיוצרת את התמיכה למסך, מה שמאפשר לו לעמוד בזווית עם הטיה.

השורה התחתונה: בקטגוריית 65 אינץ', פנסוניק מציעים מסך עם איכות תמונה טובה מאוד. נחמד שיש ממשק בעברית, אך חבל שהתרגום עתיר טעויות.

מחיר: 30 אלף שקל ל-65 אינץ', כולל 5 שנות אחריות של היבואן יורוקום.

ציון: 8.5.