הטיפ היומי: אחת מהשחקניות החזקות בשוק החלפים לרכב

במחלקת המחקר של סיטי ממליצים "קנייה" על מניית בורג וורנר במחיר יעד של 69 דולר למניה, שמשקף פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה

חברת בורג וורנר / צילום: מתוך אתר החברה
חברת בורג וורנר / צילום: מתוך אתר החברה

ספקית חלקי החילוף לרכב Borg Warner נסחרת בבורסת ניו-יורק לפי שווי של כ-14 מיליארד דולר. החברה מתמקדת בשיווק מערכות לשיפור יעילות הרכב, חיסכון בדלק וכדומה, והיא פונה גם לשוק המכוניות הפרטיות וגם לכלי רכב מסחריים וכבדים. פעילותה מתפרסת על פני אזורים נרחבים, וביניהם צפון אמריקה, אירופה, סין, הודו, קוריאה הדרומית ועוד, ולקוחותיה המרכזיים הם פולקסווגן, פורד, דאימלר וג'נרל מוטורס.

באחרונה פורסמו הדוחות הכספיים של בורג וורנר ל-2014. למרות שהתחזיות לשנים 2015-2016 היו נמוכות מהצפוי, בשל השפעת שערי חליפין, אנחנו עדיין מצפים לתוצאות גבוהות יותר מתחזיות קונצנזוס האנליסטים. ב-2017 אנחנו מצפים לרווח נקי של 5.04 דולר למניה.

במהלך 2015 החברה תיפגע במידה מסוימת מתנודות שערי חליפין ומעלויות רה-ארגון; אך אנחנו רואים דרך ברורה להצגת התרחבות בשולי הרווח ב-2016-2017, בזכות חיסכון שיניב הרה-ארגון ובזכות צבר הזמנות חזק.

בנוסף, אנחנו סבורים שחדשנות המוצרים בטווח הארוך היא סיפור חיובי, שיושג גם באופן אורגני וגם ברכישות שיאפשר המאזן הלא-ממונף של החברה.

הירידה במחירי הנפט אינה דאגה משמעותית עבור בורג וורנר, למרות שהיא תרמה לסנטימנט השלילי במנייתה, וזאת בשל שינויים בבחירות הצרכנים ובסביבה הרגולטורית.

לבורג וורנר יש צבר הזמנות חזק בגובה 2.9 מיליארד דולר, גיוון רב בפעילות הגיאוגרפית ובמספר לקוחותיה, פורטפוליו חזק של מוצרים שתומכים בשיפור צריכת הדלק, והיא צפויה גם ליהנות מהגידול בביקוש לדיזל. כל אלה הופכים אותה לדעתנו לאחת השחקניות החזקות ביותר בתעשייה. הסיכון המרכזי למניה הוא אם תיווצר חולשה בשוק הרכב הכבד.

אנו מחשבים את שווי החברה על בסיס ממוצע של מכפיל EV/EBITDA ומכפיל רווח. מכפיל EV/EBITDA של 9.5 ל-2016 (הממוצע בשנים האחרונות) ומכפיל רווח של 15.5 (ממוצע המכפילים ההיסטוריים), מביאים אותנו למחיר יעד של 69 דולר למניה, שמשקף פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה. ההמלצה שלנו למניית בורג וורנר היא "קנייה".

מחלקת המחקר, סיטי

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם