הרשת החברתית

סרקוזי מתקלט

מה עושה בישראל פייר סרקוזי, בנו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי? סרקוזי תיקלט אמש באירוע השקת קולקציית אביב-קיץ 2015 של ASOS, חנות האופנה המקוונת הבריטית, במתחם "שמונה" בתל-אביב. סרקוזי ג'וניור (30) הוא די-ג'יי ומפיק מוזיקלי הפועל תחת השם MOSEY. הגיעו לראות, להיראות ולשמוע: ג'ורג'י אקירוב; אלון קסטיאל; עומר דנקנר ולי גרבנאו; דנה דנקנר וטל אנגלנדר; האחים יואב ונועה מימן ובן זוגה אדם הורביץ; דפנה שחר; דנה אביב-אופיר, בעלת בית ההשקעות אביב-שגב; סיוון טלמור ומאיה ורטהיימר, בנותיו של איתן ורטהיימר; נדב ויפתח קרז'נר, בניו של איש העסקים עופר קרז'נר; עדי שילון, בתו של דן שילון, מלהקת השחקנים מאירה בן עטר, ואחרים.

חלוץ נגד דאע"ש

פרופ' אהוד מניפז, ראש מרכז עירא לעסקים קטנים ומרצה באוניברסיטת בן-גוריון; והרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ - היו הנואמים המרכזיים בכינוס ה-19 להנדסת תעשייה וניהול, שהתקיים אתמול במלון דן פנרומה בתל-אביב, תחת הכותרת "יתרון יחסי - בעידן של תחרות גלובלית". "לגבי הנושא האיראני, חשוב שנסכל כל הסכם רע אבל תמיד נעדיף הסכם בינוני על מלחמה טובה"; "דאע"ש אינו איום קיומי על מדינת ישראל. לא כל חבר'ה שמתאגדים במדבר הופכים להיות איום על המדינה. זה כמו שלבקת חוגרת שהוסיפו לנו. גם היא לא איום קיומי", אמר חלוץ. עוד נכחו בכינוס: יזם ההיי-טק דב מורן; מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור וי"ר התאחדות התעשיינים בצפון; פרופ' לירון ידיד ציון, יו"ר הוועדה המארגנת של הכנס; אמנון ברטל, יו"ר אגודת מהנדסי תעשייה וניהול; קובי בן משה, מנכ"ל חברת אביב; ד"ר מיקי ווגנהיים, מנכ"ל ארגו; עמוס נצר, מנכ"ל שמיר תעשייית אופטיקה; רפי מגן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בלדיקו גרין אנרג'י; ענת זלמה-גורן, מנהלת השיווק של חברת אמן ואחרים.

ירושלים חוזרת לשגרה

יממה אחרי פיגוע הדקירה בבירה, עיריית ירושלים השיקה השבוע (ב') את "מרתון ווינר ירושלים" הבינלאומי ה-5 שיתקיים ב-13 במארס השנה. "על אף האירוע הביטחוני שאירע אמש, העיר ירושלים תמיד יודעת לחזור לשגרה, גם בתקופות סוערות. אנו גאים להשיק דווקא היום את 'מרתון ווינר ירושלים', שהוא אירוע יוצא דופן ויחיד במינו, שמסמל את החזרה לשגרה בעיר המיוחדת שלנו. 'מרתון ווינר ירושלים' הוא התשובה שלנו לאלה המנסים לשבש את שגרת חיינו ולפגוע בה, ואני קורא לכולם להגיע, להירשם, להזדהות ולהפגין סולידריות עם ירושלים. התשובה הניצחת לאיומי הטרור היא שאנו נתייצב ונרוץ ברחובות ירושלים, ללא חשש או פחד, ונראה שאנו חזקים ואיתנים", אמר ניר ברקת, ראש העיר ירושלים ובעצמו רץ מרתון. עוד נכחו: הטניסאי אנדי רם; רמי לוי, מחזיק תיק הספורט בעירייה וחבר מועצת עיר; אורי מנחם, מנהל אגף הספורט בעירייה; איציק לארי, מנכ"ל הטוטו; יאיר פלג, סמנכ"ל סילון ספורט, יבואנית ניו-באלאנס ואחרים.

הטרמינל פורח

את פני הנוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג מקדמת בימים אלה תערוכת צילומים חדשה של צמחי ופרחי ארץ ישראל. את התערוכה, "ישראל היפה בירוק", הפיקה המועצה לישראל יפה. "הקונספט של התערוכה בנוי סביב מה שמתברר כקיבוץ גלויות של הצמחייה בישראל; כאן נפגשים צמחים ממוצא שונה, מיבשות שונות ומאקלים שונה, ויוצרים את נופיה האופייניים של ישראל", אמר אשל סגל, מנכ"ל המועצה לישראל יפה, בטקס פתיחת התערוכה אתמול; שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, הוסיף כי התערוכה היא חלק מהשירות לציבור הנוסעים. עוד נכחו: אברהם כץ עוז, יו"ר המועצה לישראל יפה; וד"ר אורי פרגמן ספיר, אוצר התערוכה והמדען הראשי של הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים.

70 שנות גלידה

גלידות פלדמן חוגגת בימים אלה 70 שנות קיום. החברה, שהחלה לייצר גלידות בתקופת המנדט הבריטי, הזמינה השבוע לגן הוורדים בראשון לציון את עובדיה ולקוחותיה, כדי לחגוג יום הולדת ולהשיק את עונת הגלידות של קיץ 2015. נחכו באירוע צאצאיהם של המייסדים - פדיה וברכה פלדמן: דינה שלו, נשיאת החברה, בעלה אברהם וילדיהם שי, אורית ומורן, הממשיכים בעסק המשפחתי. נכח גם מנכ"ל החברה, דרור אשל.

אמנות פורחת

"פרחקיר". זהו שמו של מופע להקת המחול של אבשלום פולק וענבל פינטו, המועלה בימים אלה במוזיאון תל-אביב לאמנות. למופע המיוחד, שהתקיים במוצ"ש בגלרייה לפיסול במוזיאון לזכרה של אהרונה מלקין-דיין ז"ל, אשתו הראשונה של אסי דיין המנוח ומי שהייתה פעילה בוועד המנהל של הלהקה, הגיעו: רות דיין, כלתה לשעבר של אהרונה; נחמה ריבלין, רעיית נשיא המדינה; דב תדמור; ד"ר איתמר בורוביץ, יו"ר להקת המחול; ליאון קופלר, בעלי סופר-פארם; מורי ודוריס ארקין; ראם סמואל, בעלי חברת מסלולים; הציירת גילה שטיין; יפעת גוריון, יזמית "צבע טרי"; ורד רוזן, רעייתו של ברק רוזן מבעלי קנדה-ישראל ואמנית, שאת אחת היצירות שלה, שהוצגה בתערוכה של בנק הפועלים למען הוועד למלחמה באיידס, רכש בסוף השבוע האחרון ג'ורג'י אקירוב בנו של אלפרד. עוד נכחו: דפנה ארנון האדריכלית ובתו של עו"ד יגאל ארנון ז"ל; יורם אלטמן מבעלי גראויטי וזוגתו יעל מילוא ואחרים.