אלדן השלימה גיוס אג"ח בהיקף של 450 מיליון שקל

בעקבות הביקושים הורחב יעד הגיוס ■ שיעור הריבית, שירד בשלב המכרז המוסדי מ-4.8% ל-4.5%, ירד שוב במכרז הציבורי ל-4.3%

חברת הליסינג וההשכרה אלדן הודיעה על השלמת תהליך גיוס אג"ח בהיקף של 450 מיליון שקל. להנפקה נרשמו ביקושים בהיקף של 621 מיליון שקל, מתוכם 376 מיליון שקל ממשקיעים מסווגים ו-245 מיליון שקל מהציבור.

עקב עודף הביקושים במכרז הציבורי, ירד שיעור הריבית, שכבר ירד במכרז המוסדי מ- 4.8% ל-4.5%, פעם נוספת מריבית של 4.5% ל-4.3%.

לפני כמה חודשים החלה אלדן, לראשונה בתולדותיה, במהלך של הנפקת אג"ח במטרה להרחיב ולגוון את מקורות המימון שלה לטובת הפעילות השוטפת של החברה. את תהליך הגיוס וההנפקה הובילה הנהלת אלדן, בליווי משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות', משרד רואי החשבון דלויט, בריטמן, אלמגור, זוהר וחברת החיתום פועלים אי בי אי.

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן, מסר: "במהלך החודשים האחרונים עברנו תהליך מרתק בהיערכות להפיכת אלדן לתאגיד מדווח וזוהי לנו אבן דרך חשובה והיסטורית בהתפתחותה של החברה. הביקושים הגבוהים שלהם זכינו משקפים את הבעת האמון והערכה רבה להם זוכה אלדן כחברה ותיקה עם מוניטין. הצלחת המהלך תתרום רבות לחיזוק מעמדה של אלדן בשווקים שבהם אנו פועלים ומחובתנו להצדיק את האמון שקיבלנו".

אלדן היא חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות והוותיקות במשק הישראלי, אשר מפעילה עשרות אלפי כלי רכב באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה מאות עובדים. החברה פעילה בתחום הליסינג התפעולי לכלי רכב וכן בתחום השכרת כלי רכב בארץ ובחו"ל.

לאחרונה זכתה אלדן בזיכיון לייצג בישראל את חברת אנטרפרייז שהיא חברת השכרת הרכב הגדולה ביותר בצפון אמריקה. אלדן נוסדה בשנות השישים על-ידי בעל השליטה יוסי דהן שמכהן כיו"ר הדירקטוריון ומנוהלת על-ידי מומי ושי דהן כמנכל"ים משותפים.