יוניטרוניקס תבנה את החניון האוטומטי הגדול ביותר בקנדה

החניון האוטומטי יכלול כ-1,400 מקומות חניה, יוקם בעיר קלגרי וישמש את אחת מרשתות המלונות הגדולות בעולם.

יוניטרוניקס הודיעה היום (א') לבורסה כי החברה הנכדה שלה, יוניטרוניקס סיסטמס, חתמה על מכתב כוונות מחייב עם חברת Prestige Properties לתכנון, אספקה והקמה של חניון אוטומטי בעיר קלגרי בקנדה. יוניטרוניקס תקבל סכום 24 מיליון דולר (כ-96 מיליון שקל) תמורת השלמת הפרויקט.

בהתאם למכתב הכוונות המחייב, מערכת החניה האוטומטית תספק כ-1,400 מקומות חניה עבור אחת מרשתות בתי המלון המובילות בעולם. ההסכם המלא צפוי להיחתם בין הצדדים והפרויקט צפוי להתחיל להיות מיושם בכפוף לקבלת ההיתרים הנדרשים מהרשויות הרלוונטיות ויישום הפרויקט על ידי הלקוח, כאשר ההערכה הנוכחית היא לתחילת יישום במהלך 2015.

יוניטרוניקס פיתחה טכנולוגיה קניינית מתקדמת המיועדת להגדלת צפיפות החניה ויעילות השימוש בחניון, המבוססת על מערך יחידות רובוטיות שפותחו בחברה, מערך קרוניות ומעליות אוטומטיות ותוכנות שליטה המיועדות לאפשר יעילות בתפעול המערכות הרובוטיות וזמן אחסון או שליפה של רכב מהחניה בממוצע של כשתי דקות, כאשר בנפח המשמש בד"כ חניה בודדת בחניון קונבנציונאלי, מיועדת המערכת של החברה להחנות שלושה כלי רכב.

מנכ"ל ויו"ר החברה חיים שני אמר כי "אנו גאים שנבחרנו על ידי לקוח מוביל בתחומו להקמת מערכת החניה האוטומטית הגדולה ביותר בצפון אמריקה לשימוש עבור אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם, הישג המהווה אישור ליתרונות ולאיכויות של התכנון הקנייני והרובוטיקה המתקדמת של המערכות שפיתחנו. יוניטרוניקס הקימה עשרות מערכות של מחסנים ומרכזי הפצה וליקוט אוטומטיים, ביניהם את אחת המערכות הלוגיסטיות הגדולות בעולם בתחום הפרמצבטיקה".