CyberArk מעדכנת את הצעת המכר; קרן JVP תמכור מניות ב-115 מיליון דולר

היקף הצעת המכר של החברה יהיה 4 מיליון מניות בשווי של 240 מיליון דולר ■ אודי מוקדי, המנכ"ל, ימכור מניות תמורת 7 מיליון דולר

אודי מוקדי / צילום: איל יצהר
אודי מוקדי / צילום: איל יצהר

חברת אבטחת המידע הישראלית CyberArk מתקרבת בצעדי ענק להנפקה משנית בוול סטריט, שתכלול רק הצעת מכר של בעלי המניות בה. הבוקר (שעון ארה"ב) עדכנה החברה את טיוטת התשקיף שהגישה בסוף פברואר לרשות ני"ע האמריקאית, וציינה בה כי בעלי המניות ימכרו 4 מיליון מניות ששוות כרגע כמעט 240 מיליון דולר. המניה, נזכיר, נסחרת לפי מחיר של 59.78 דולר המשקף שווי חברה של 1.8 מיליארד דולר, 274% מעל המחיר לפיו הונפקה לראשונה בנאסד"ק לפני חצי שנה.

סייברארק , נזכיר, מתמחה בהגנה על מידע ארגוני מתוך הארגון עצמו ולא מבחוץ. את ההגנה שלה מבצעת החברה על ידי ניהול וניטור של חשבונות מועדפים (Privileged Accounts), חשבונות בעלי הרשאות גבוהות שמאפשרות גישה למידע מאוד רגיש, וזאת מתוך מטרה למנוע הדלפה של מידע כזה למישהו מחוץ לארגון.

עוד עולה מהתשקיף המעודכן, כי אופציית ה"גרין שו" תעמוד על 600 אלף מניות, וכך יוכלו בעלי המניות למכור מניות בשווי של עד 36 מיליון דולר נוספים, וסך הצעת המכר תעמוד על 276 מיליון דולר - כאמור, לפי מחיר המניה האחרון.

גולדמן זאקס מוביל כחתם ומוכר

כחתמי ההנפקה ישמשו בנקי השקעות מהמובילים בשוק ההון האמריקאי - נתון הממחיש עד כמה "סייבר" הפכה למילה הכי חמה בוול סטריט: גולדמן זאקס, דויטשה בנק, ברקליס ובנק אוף אמריקה-מריל לינץ' (ראשיים); ויליאם בלייר, נומורה ואופנהיימר (משניים).

בעלת המניות הגדולה בסייברארק היא קרן ההון סיכון הישראלית JVP, והיא תמכור מניות תמורת 115 מיליון דולר, ותיוותר לאחר הצעת המכר עם החזקה של 30.3%. גולדמן זאקס, שכאמור יחבוש שני כובעים - של חתם ושל בעל מניות מוכר - ימכור מניות תמורת 53 מיליון דולר וירד להחזקה של 15.8%. שני נושאי המשרה הבכירים העיקריים שישתתפו בהצעת המכר הם אמנון שושני, דירקטור, שימכור מניות תמורת 16 מיליון דולר; ואודי מוקדי, מייסד ומנכ"ל החברה, שימכור מניות תמורת 7 מיליון דולר, וייוותר לאחר ההנפקה עם החזקה בשווי של 59 מיליון דולר.

בעלי המניות בסייברארק
 בעלי המניות בסייברארק